WheelMan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Btw, WheelMan:Tester du hardware hjemme eller? For HW gjorde jeg det før, ja. Nå har de sentralisert det, og Oslo er litt langt for meg i ukedagene.Andre ting foregår på gutterommet mitt, ja. Dvs for andre enn HW. Nei, alt skal egentlig leveres tilbake. Ikke at det alltid skjer Tror listen over ting jeg har ødelagt er lengre enn ting jeg har sendt tilbake. Haha! Blir de sure når sånt skjer eller? De må jo vite at det kan skje når de sender det til testing da. Jeg vet ikke om de godtar det, så langt har jeg ikke fått annet enn "Adrian, da.." Endret 10. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Skal egentlig leveres tilbake. Ikke at det alltid skjer En viss q9550? Endret 10. desember 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skal egentlig leveres tilbake. Ikke at det alltid skjer En viss q9550? Er det du som har den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Not-so-fun fact: NOFX får meg i godt humør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skal egentlig leveres tilbake. Ikke at det alltid skjer En viss q9550? Er det du som har den? Den har jeg ja.. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det står også: Et variert og balansert kosthold og en sunn livsstil anbefales. Edit: RedBull uten kullsyre smakte helt for jævlig. Du kan sette i gang med å definere en sunn livsstil. Ting som i utgangspunktet skal ha kullsyre pleier ikke å smake godt uten kullsyre. Heldigvis for meg, så er det ikke jeg som har skrevet at en sunn livsstil anbefales. Bare siterte teksten på boksen, jeg. Du har rett i det med kullsyren, kanskje med unntak av én drikk, men jeg husker ikke hvilken. Er det forresten noen i DNFK som er fra Møre og Romsdal? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Den drikken må ha vært en feilvare i utgangspunktet. Kjenner en som synes cola uten kullsyre er godt. Fatter ikke hvordan noen klarer å drikke det. Er foresten på andre Red Bullboksen nå. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det forresten noen i DNFK som er fra Møre og Romsdal? Mja, bor omlag 504.2 km unna. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Minus, jeg prøvde å verve ei fra Ørsta hit, men hu turte ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Minus, jeg prøvde å verve ei fra Ørsta hit, men hu turte ikke Can you blame her? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Egentlig ikke Nå får jeg ikke møte henne engang, uvisst hvorfor. Enten syns hu jeg er for skummel (vi har kjent hverandre i 6 år, merkelig om hu sku få for seg det nå), ellers så har vel typen lagt ned veto Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 TIL VALDRES! Til valdres? Valdres! Valdres! Kast deg på knallerten og kom deg til fjells! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Minus, jeg prøvde å verve ei fra Ørsta hit, men hu turte ikke Can you blame her? Forumet er da ufarlig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Obama holder tale direkte nå! De har rett de som sier han er god på taler! Han er noe annet enn kongen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 TIL VALDRES! Til valdres? Valdres! Valdres! Kast deg på knallerten og kom deg til fjells! Havregrøt til frokost og havregrøt til kvelds. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg er i banjo humør igjen nå Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Obama holder tale direkte nå! De har rett de som sier han er god på taler! Han er noe annet enn kongen Skal straks gå å spise burger så jeg gidder ikke å se talen hverken på tv eller data. Dessuten kommer den sikkert til å bli liggende tilgjengelig på internett i all tid. Er han en bedre taler enn Bush? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er han en bedre taler enn Bush? Du legger lista lavt ser jeg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Legger listen etter amerikanske prsidenter siden Obama er en av dem. Lurer på om noen kommer til å kaste sko... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg