Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hurra, lønn i dag.. Men jeg er redd det forsvinner like fort ut igjen. Får se om jeg ikke tar meg råd til en ny mobiltelefon, jeg er lei av å ha windows mobile. Sikler litt på en HTC hero, eventuelt litt på Nokia N900 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ekte menn drikker kun skotsk whisky. Ekte menn drikker alt som starter på "whisk". Om det avsluttes med "y" eller "ey" er ikke så viktig. Det ligger derimot ikke i kortene at alt er like godt, men JD er som vann for tørr hals. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 At du ikke takler JD er da ikke min feil, litt mer testosteron og det burde gå fint.Ekte menn drikker kun skotsk whisky. Aller helst Islay-whisky. word, lars, word. Jack er ikke whiskey engang (i mine øyne). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Sikler litt på en HTC hero, eventuelt litt på Nokia N900 HTC Hero er kos <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Ekte menn drikker kun skotsk whisky. Ekte menn drikker alt som starter på "whisk". Om det avsluttes med "y" eller "ey" er ikke så viktig. Så, om jeg gir deg Whiskas kattemat oppløst i vann drikker du det gjerne sier du? Eller hva med: http://hubpages.com/hub/Whiskas_CatMilk_Drink_for_Cats Endret 10. desember 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ekte menn drikker kun skotsk whisky. Ekte menn drikker alt som starter på "whisk". Om det avsluttes med "y" eller "ey" er ikke så viktig. Det ligger derimot ikke i kortene at alt er like godt, men JD er som vann for tørr hals. Drikker bare Tullamore Dew av en og annen merkelig grunn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tusen takk L4r5! Dette var jo helt genialt. Kan tilbringe en del timer foran PCen sammen med Stumble!-knappen..Advarsel: Det er en reell fare for at stumbleupon kan gå ut over søvnmønsteret ditt. Ekte menn drikker kun skotsk whisky. Ekte menn drikker alt som starter på "whisk". Om det avsluttes med "y" eller "ey" er ikke så viktig. Det ligger derimot ikke i kortene at alt er like godt, men JD er som vann for tørr hals. Jeg leser det du skriver, men det gir ingen mening. word, lars, word. Jack er ikke whiskey engang (i mine øyne).JD er sølevann. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Alle kan "synge punk". Bare trist punk stort sett er like appellerende som gammel avføring. ^ Har hørt Good Charlotte, Sum 41 og Green Day og tror han vet noe om punk. Endret 10. desember 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Får se om jeg ikke tar meg råd til en ny mobiltelefon, jeg er lei av å ha windows mobile.Sikler litt på en HTC hero, eventuelt litt på Nokia N900 HTC Hero er søt Also; MSN? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Var litt tungt å stå opp nå nettopp. Mon tro om det kan ha noen med øllene i går... Men fortviller ikke. Har nettopp åpnet en boks med iskald Red Bull. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Så, om jeg gir deg Whiskas kattemat oppløst i vann drikker du det gjerne sier du? Selvfølgelig. Drikker bare Tullamore Dew av en og annen merkelig grunn Oh, Tullamore er jo skikkelig kjip whiskey. ^ Har hørt Good Charlotte, Sum 41 og Green Day og tror han vet noe om punk. Litt usikker på hva sammenhengen var der da ingen av de bandene der er punk. Poprock og punk er ikke det samme. Jeg leser det du skriver, men det gir ingen mening. Jeg har bilde av deg som drikker JD rett fra flaska, det er alt jeg trenger. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har vondt i hodet ... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har vondt i hodet ... Ta deg et glass D-fidd. Funker glimrende hver gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har bilde av deg som drikker JD rett fra flaska, det er alt jeg trenger.Nød lærer naken kvinne å prostituere seg selv. Oh, Tullamore er jo skikkelig kjip whiskey.Du tar ofte feil, but when you're right, you're right. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Smakte Jameson her om dagen. Kjedelig og kjip. Endret 10. desember 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Balli Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 obama er sein skulle vert der kl 12:55 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 L4r5: Ser den. Får satse på at jeg har såpass selvkontroll at jeg kommer meg i seng til normal tid. Glimti: Du er ikke lei av djevelens drikk enda? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) no kjem han *edit* nevermind falsk alarm Endret 10. desember 2009 av alexbalibander Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Glimti: Du er ikke lei av djevelens drikk enda? Klapp igjen. Vet du ikke hva som står på Red Bullboksene? ADI = anbefalt daglig inntak. Så skål. "Ta en slurk". Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Det står også: Et variert og balansert kosthold og en sunn livsstil anbefales. Edit: RedBull uten kullsyre smakte helt for jævlig. Endret 10. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg