chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg klarte å hindre FleReK i å bytte avatar. *stolt* Burde egentlig bytte selv, forslag? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 jeg vurderer og bytte... får jeg lov? Kan jeg få tenke på saken? x) Den dagen jeg bytter avatar har jeg fått meg dame Må bytte kondensatorer i Dell'en min *deppa* Den dagen skal du få lov å bytte tallet i midten av avataren. Bare en liten forandring i avataren, ikke hele. Det kan du ikke. Du har jo sånn, megatøff avatar, liksom. x) Jeg klarte å hindre FleReK i å bytte avatar.*stolt* Burde egentlig bytte selv, forslag? Du burde være stolt, men du burde ikke bytte selv, den er jo tøff. =D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det finnes noen som ikke har lov til å skifte avatar, fordi de har überkule avatarer, og fordi jeg kjenner dem igjen på avataren. Kexxy er en av dem. ? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg klarte å hindre FleReK i å bytte avatar.*stolt* Burde egentlig bytte selv, forslag? samme du har nå... men uten nisselue Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hørte nakenbilder av Kathrine Sørland var ute! PM? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) samme du har nå... men uten nisselue Originalen er borte Med mindre den ligger her et sted på diskusjon.no, noe jeg tviler på. Egentlig så ville jeg bare få bekrefta over at det er en ok avatar , som symboliserer meg. 2 l8 Mushi, de er visstnok fra 2006? Endret 2. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 2 l8 Mushi, de er visstnok fra 2006? Hørte de var fra hu var 17 elns. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kexxy!Hva har du gjort? O_O Hva har skjedd med pusekatten og puppen? Den ble borte Kexxy!Hva har du gjort? O_O Hva har skjedd med pusekatten og puppen? jeg viste noe manglet ja.. men den kommer tilbake...kanskje Det finnes noen som ikke har lov til å skifte avatar, fordi de har überkule avatarer, og fordi jeg kjenner dem igjen på avataren. Kexxy er en av dem. Såpass... ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ahhh! Det er deilig å være en drittsekk mot eksen. Jeg sa mine siste ord mot han i sta. Og jeg var ærlig og direkte! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ]Den dagen skal du få lov å bytte tallet i midten av avataren. Bare en liten forandring i avataren, ikke hele. Det kan du ikke. Du har jo sånn, megatøff avatar, liksom. x) Ikke søren om jeg skal bytte hele avataren. Er du gal? Fra i dag skal jeg slutte å bruke stygge ord på forumet Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kexxy! Bytt tilbake! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Kexxy! Bytt tilbake! Hvis du også bytter edit: sånn skal den egentlig være: Endret 3. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ikke søren om jeg skal bytte hele avataren. Er du gal? Fra i dag skal jeg slutte å bruke stygge ord på forumet Flink slask. *klappe på hodet* Og lykke til. x) Kexxy! Bytt tilbake! 2nd. oO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hørte nakenbilder av Kathrine Sørland var ute! PM? Jeg har lett, finner mye rart, men ingen toppløsbilder :< Ikke at dama er så pen, men norske modeller toppløse, er norske modeller toppløse og det gir meg minner tilbake til barneskolen og pr0nsurfing på 28k Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 På hvilken side i VG er denne leiligheten og alt det andre dere babler så fælt om? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 "Å dobbeltdippe er som å kysse alle på festen" Haha. Tenkte litt vel koffert og lo litt når jeg så hva det egentlig var om Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) 2 l8 Mushi, de er visstnok fra 2006? Hørte de var fra hu var 17 elns. De har ligget på internett siden 2006 etter hva jeg har hørt (om jeg husker rett av hva Eplefe sa tidligere): Og jeg sa noe for å sjekke om du hadde ignorert meg . Følte meg oversett av deg tidligere. Hvis du også bytter edit: sånn skal den egentlig være: Fra nå av heter du Simarilion (som har lik avatar) for meg. Fjerna bildet Endret 2. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 chokke, hvor finner man den geniale serien med giffer (eller hva søren) du har avataren din fra? Jeg har glemt det :< Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvis du også bytter edit: sånn skal den egentlig være: Fra nå av heter du Simarilion (som har lik avatar) for meg. Fjerna bildet whaaat? kan ikke bytte navn igjen :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kexxy! :O *pungslap* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg