Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote fra i dag morges (i halvsøvne): Mmhm.. det er farlig å stikke hodet inn i feil hull..

Og nei, det hadde ingen sammeneheng med det hun sa til meg, og drømmen var ikke seksuell. Jeg drømte at jeg måtte stikke hodet inn i en gigantisk gelatinblokk i Oslo, med hull i. Men hodet passet ikke inn i mer enn ett hull, og jeg ble straffet hvis jeg ikke traff riktig. Skikkelig frustrerende.

Lenke til kommentar
Quote fra i dag morges (i halvsøvne): Mmhm.. det er farlig å stikke hodet inn i feil hull..

Og nei, det hadde ingen sammeneheng med det hun sa til meg, og drømmen var ikke seksuell. Jeg drømte at jeg måtte stikke hodet inn i en gigantisk gelatinblokk i Oslo, med hull i. Men hodet passet ikke inn i mer enn ett hull, og jeg ble straffet hvis jeg ikke traff riktig. Skikkelig frustrerende.

Så lenge du huske å putte 1eren i 2 eren og ikke omvendt tror jeg du berges bra :p

Endret av Big tony
Lenke til kommentar

Jeg har enda til gode å oppleve mitt første kyss.

---

Fins det noe mer underholdende enn dataproblemer som fører til at man må tre nettverkskabel ut vinduet midt på natten? Har holdt på i et par timer nå, og endelig ser det ut som om problemene er borte.

Serveren har takket for seg, softwaremessig og hardware-en er avhengig av rett måneposisjon for å fungere.

Nettverksproblemer blir ekstra gøy når man har med iptv å gjøre. Må vente med å gå ned og sjekke om tv-en fungerer nå, siden jeg har mislyktes to ganger - og det skal ikke mye aktivitet til før hundene våkner.

Lenke til kommentar

Jann Ove: Dataproblemer som enten fører til ventetid eller at man må gjøre noe fysisk med maskinene er alltid dritt. Måtte selv dra filserveren frem og fikse masse på den for et par uker siden. Ikke gøy. Særlig siden maskina fysisk var uten skjermutgang :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...