L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Den er helt grei den, Pinup. Ikke noen sånn "Å! Wow!", men helt grei. Ikke bytt. Synes folk stort sett skal beholde de avatarene de velger seg. Da blir det lettere å kjenne dem igjen. Juleavatarer er selvsagt lov sånn for å feire. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fordi om dere synes det er teit, føler jeg at jeg må bytte, og det orker jeg ikke. Vi liker den. Du har fine leppe.r Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Okda, jeg ombestemmer meg. Om det er koselige tilbakemeldinger så er det greit. Haha, takk. Pin-up lepper er vanligvis knæsj rød, så vurderer å ta et til bare med leppestift, så står alt i stil. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Da må du forhøre deg med oss før du bytter! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Men blæh. Eksamen om 8 timer. Natta Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 I can do that. Hah, gl. Se, jeg kan forkortelser også. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lykke til Herr Brun. Tar kvelden selv jeg. God natt, nerder. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det korrekte er å skrive 'glhf'. Bare 'gl' er kjedelig. Men takk=) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det korrekte er å skrive 'glhf'. Bare 'gl' er kjedelig. Men takk=) Omg, greeit. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Det korrekte er å skrive 'glhf'. Bare 'gl' er kjedelig. Men takk=) Omg, greeit. Jeg bare tuller Og forresten. Vår alles kjære basskuk har bursdag i dag Endret 10. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ja, verdens beste Ida. <3 Lenke til kommentar
mathos Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Quote fra i dag morges (i halvsøvne): Mmhm.. det er farlig å stikke hodet inn i feil hull.. Og nei, det hadde ingen sammeneheng med det hun sa til meg, og drømmen var ikke seksuell. Jeg drømte at jeg måtte stikke hodet inn i en gigantisk gelatinblokk i Oslo, med hull i. Men hodet passet ikke inn i mer enn ett hull, og jeg ble straffet hvis jeg ikke traff riktig. Skikkelig frustrerende. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Quote fra i dag morges (i halvsøvne): Mmhm.. det er farlig å stikke hodet inn i feil hull.. Og nei, det hadde ingen sammeneheng med det hun sa til meg, og drømmen var ikke seksuell. Jeg drømte at jeg måtte stikke hodet inn i en gigantisk gelatinblokk i Oslo, med hull i. Men hodet passet ikke inn i mer enn ett hull, og jeg ble straffet hvis jeg ikke traff riktig. Skikkelig frustrerende. Så lenge du huske å putte 1eren i 2 eren og ikke omvendt tror jeg du berges bra Endret 10. desember 2009 av Big tony Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Første kyss husker jeg ikke helt, men var 18 - 19 år tror jeg. Har ikke gått noe videre enda! Slå den! (Om dere kan)... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har enda til gode å oppleve mitt første kyss. --- Fins det noe mer underholdende enn dataproblemer som fører til at man må tre nettverkskabel ut vinduet midt på natten? Har holdt på i et par timer nå, og endelig ser det ut som om problemene er borte. Serveren har takket for seg, softwaremessig og hardware-en er avhengig av rett måneposisjon for å fungere. Nettverksproblemer blir ekstra gøy når man har med iptv å gjøre. Må vente med å gå ned og sjekke om tv-en fungerer nå, siden jeg har mislyktes to ganger - og det skal ikke mye aktivitet til før hundene våkner. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 For de datainteresserte er det sikkert gøy å jobbe med et dataproblem som man må legge litt arbeid i, men jeg kan forsikkre deg om at jeg HATER alll teknologi som ikke virker!!! Ang. det med skyss: Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Står vel i profilen? 20 år Og nei, selv ikke for de dataintresserte er problemer spesielt gøy. Med et slikt problem som helst bør fikses før resten av huset merker det er det enda kjipere. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tror du jeg gidder å sjekke profiler? Har boken om DDE. En av dem nevner å jobbe med et dataprogram han ikke helt for til å fungere som han vil som en interesse. Har boken i hyllen her, men gidder ikke sjekke akkurat nå. Men du får vel kunnskap utav det når du løser det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jann Ove: Dataproblemer som enten fører til ventetid eller at man må gjøre noe fysisk med maskinene er alltid dritt. Måtte selv dra filserveren frem og fikse masse på den for et par uker siden. Ikke gøy. Særlig siden maskina fysisk var uten skjermutgang Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Vel, jeg har kunnskapen som skal til for å løse det fra før. Og da er det kun kjedelig rutine igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg