L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Herr Brun:Hva da kjedelig? :0 At du har kjæreste. Da kan han ikke prøve seg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Grunnen til at jeg har denne avataren er fordi da kan folk se hvor kjekk jeg er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Grunnen til at jeg har denne avataren er fordi da kan folk se hvor kjekk jeg er. Men jeg får problemer med å styre meg av å se på den. Før du vet ordet av det så kaster jeg ut dama og kidnapper deg og låser deg inn på soverommet mitt vet du. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Zeromac: Du skulle redigert på den bursdagshatten på avataren din også synes jeg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg er dårlig i Photoshop. /: Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Siden jeg eier i Paint og kjedet meg grusomt, så lagde jeg denne til deg: Nå har du ingen unnskyldning for ikke å bruke den! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er avataren min teit? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er avataren min teit? Nei, Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ikke begynn å snakk om teite avatarer, for til slutt MÅ jeg spørre og da MÅ jeg høre deres mening og det kommer jeg ikke til å takle. SÅÅ, hva om vi bare skipper over hele greia? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Siden jeg eier i Paint og kjedet meg grusomt, så lagde jeg denne til deg:Nå har du ingen unnskyldning for ikke å bruke den! Jamen... Den har jo ikke julelue. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Den er grei Pinup Men jeg tar L4rs ord for å være sannheten, smiler fornøyd, og går til sengs. God natt, godtfolk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ikke begynn å snakk om teite avatarer, for til slutt MÅ jeg spørre og da MÅ jeg høre deres mening og det kommer jeg ikke til å takle. SÅÅ, hva om vi bare skipper over hele greia? Er det bilde av deg selv? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Zeromac: Jeg sa jeg eide i Paint, ikke i Photoshop. Jeg suger i Photoshop. Har hele Adobe-pakken på pc'n, men aldri åpnet den. Vær fornøyd med bursdagslue! :O Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ikke begynn å snakk om teite avatarer, for til slutt MÅ jeg spørre og da MÅ jeg høre deres mening og det kommer jeg ikke til å takle. SÅÅ, hva om vi bare skipper over hele greia? Er det bilde av deg selv? samme lurte jeg på Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Herr Brun: Ja, og hysj. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det var da ... fint. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det var da ... fint. Er du blind? Jeg sa ingen meninger. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Herr Brun:Ja, og hysj. Hvorfor da? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fordi om dere synes det er teit, føler jeg at jeg må bytte, og det orker jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg