Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært våken i 30 timer og levd på snus og cola.

Jeg har spilt Oblivion i 15 timer og WoW i 15 timer.

Nå har jeg dundrende hodepine, øya svir og jeg er så trett at jeg ikke klarer tenke rett.

Nå er det natten :)

Jeg har bare vært våken i ni timer, har rukket og trent, vært med kjæresten og kjøpt julegaver! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje.

Har pakket alt nå, skal til Alta i helgen uansett.

Men tenk jeg fikk mitt første kyss i dag :woot:

Vet jeg er litt sein med det...

Hva syns dere ?

Gled deg til neste base.

:p

QFT.

Gikk noen år fra første til neste base her.

Nå for tiden går det dog stort sett noen timer :p

Jeg fikk mitt første tungekyss som tiåring (vet det er nasty), så gikk noen år her også gitt : )

Lenke til kommentar
Første tungekyss fikk jeg ikke før sommeren jeg var 16. Så det gikk vel året før jeg kom noe lenger.

edit: Eller var det da jeg var 17? I så fall gikk det bare uker i mellom. :hmm:

Da husker du det nok bedre enn meg! Jeg har liksom aldri hatt det første kysset hvor jeg bare "æææh, nerver, gjør jeg det riktig nå?" TRIST

Lenke til kommentar
Første tungekyss fikk jeg ikke før sommeren jeg var 16. Så det gikk vel året før jeg kom noe lenger.

edit: Eller var det da jeg var 17? I så fall gikk det bare uker i mellom. :hmm:

Var du ikke 17 da du hadde sex for første gang også, da? n_n

Jeg husker ikke når mitt første kyss var. 13-14 kanskje.

Endret av Lenne
Lenke til kommentar
Da husker du det nok bedre enn meg! Jeg har liksom aldri hatt det første kysset hvor jeg bare "æææh, nerver, gjør jeg det riktig nå?" TRIST

Både første tungekyss og første all-the-way var jeg full så er noe dempet de minnene også. Men jeg husker første gang jeg holdt på med hu jeg ble sammen med så var jeg edru og da husker jeg at jeg var nervøs, men jeg bare tenkte at her skal jeg bare kjøre på og se hva som skjer. Og det gikk jo som det gikk da.

Var du ikke 17 da du hadde sex for første gang også, da? n_n
Stemmer det.
Lenke til kommentar
Første gang jeg drakk alkohol var vel to år etter første gang jeg hadde sex. Og første gang jeg kyssa var noen år før det. Uten at jeg helt vet når. Men jeg var ikke berusa noen av gangene!

Jeg har vel bare vært beruset en gang during sex, og det var jo med kjæresten så da er det care.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...