Pinup Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Da har jeg vært våken i 30 timer og levd på snus og cola.Jeg har spilt Oblivion i 15 timer og WoW i 15 timer. Nå har jeg dundrende hodepine, øya svir og jeg er så trett at jeg ikke klarer tenke rett. Nå er det natten Jeg har bare vært våken i ni timer, har rukket og trent, vært med kjæresten og kjøpt julegaver! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Kanskje.Har pakket alt nå, skal til Alta i helgen uansett. Men tenk jeg fikk mitt første kyss i dag Vet jeg er litt sein med det... Hva syns dere ? Gled deg til neste base. Endret 9. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kanskje.Har pakket alt nå, skal til Alta i helgen uansett. Men tenk jeg fikk mitt første kyss i dag Vet jeg er litt sein med det... Hva syns dere ? jeg kyssa dama mi dagen vi møttes jeg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kanskje.Har pakket alt nå, skal til Alta i helgen uansett. Men tenk jeg fikk mitt første kyss i dag Vet jeg er litt sein med det... Hva syns dere ? Gled deg til neste base. QFT. Gikk noen år fra første til neste base her. Nå for tiden går det dog stort sett noen timer Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kanskje.Har pakket alt nå, skal til Alta i helgen uansett. Men tenk jeg fikk mitt første kyss i dag Vet jeg er litt sein med det... Hva syns dere ? Gled deg til neste base. QFT. Gikk noen år fra første til neste base her. Nå for tiden går det dog stort sett noen timer Jeg fikk mitt første tungekyss som tiåring (vet det er nasty), så gikk noen år her også gitt : ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Første tungekyss fikk jeg ikke før sommeren jeg var 16. Så det gikk vel året før jeg kom noe lenger. edit: Eller var det da jeg var 17? I så fall gikk det bare uker i mellom. Endret 9. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Første tungekyss fikk jeg ikke før sommeren jeg var 16. Så det gikk vel året før jeg kom noe lenger. edit: Eller var det da jeg var 17? I så fall gikk det bare uker i mellom. Da husker du det nok bedre enn meg! Jeg har liksom aldri hatt det første kysset hvor jeg bare "æææh, nerver, gjør jeg det riktig nå?" TRIST Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tungekyss: 14 Neste base: 15. Hva skjer i kveld? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Første tungekyss fikk jeg ikke før sommeren jeg var 16. Så det gikk vel året før jeg kom noe lenger. edit: Eller var det da jeg var 17? I så fall gikk det bare uker i mellom. Var du ikke 17 da du hadde sex for første gang også, da? n_n Jeg husker ikke når mitt første kyss var. 13-14 kanskje. Endret 9. desember 2009 av Lenne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Da husker du det nok bedre enn meg! Jeg har liksom aldri hatt det første kysset hvor jeg bare "æææh, nerver, gjør jeg det riktig nå?" TRIST Både første tungekyss og første all-the-way var jeg full så er noe dempet de minnene også. Men jeg husker første gang jeg holdt på med hu jeg ble sammen med så var jeg edru og da husker jeg at jeg var nervøs, men jeg bare tenkte at her skal jeg bare kjøre på og se hva som skjer. Og det gikk jo som det gikk da. Var du ikke 17 da du hadde sex for første gang også, da? n_nStemmer det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Første gang jeg drakk alkohol var vel to år etter første gang jeg hadde sex. Og første gang jeg kyssa var noen år før det. Uten at jeg helt vet når. Men jeg var ikke berusa noen av gangene! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ny avatar. Lurte bare på om den var ... teit eller ikke. ): Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ny avatar. Lurte bare på om den var ... teit eller ikke. ): Teit? Nei, vil ikke si det? Bra? Nei, vil ikke si det heller. Få opp den klassiske du hadde før. Husker ikke helt hva det var, men ser det når jeg ser det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ny avatar. Lurte bare på om den var ... teit eller ikke. ): Forrige var ca. 10000000 ganger bedre. Ikke skift avatar. Du kan ha bilde av deg selv med nisselue på elns i jula. Men etter det skifter du tilbake. Er vel sonic, eller noe sånn? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Første gang jeg drakk alkohol var vel to år etter første gang jeg hadde sex. Og første gang jeg kyssa var noen år før det. Uten at jeg helt vet når. Men jeg var ikke berusa noen av gangene! Jeg har vel bare vært beruset en gang during sex, og det var jo med kjæresten så da er det care. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er Shadow. Som jeg har hatt siden... vel, veldig lenge. Har byttet avatar ganske ofte, men har alltid gått tilbake til gode gamle shadow. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er Shadow. Som jeg har hatt siden... vel, veldig lenge. Har byttet avatar ganske ofte, men har alltid gått tilbake til gode gamle shadow. Gjør det nå også. Pinup: Å. Kjæreste. Kjedelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er Shadow. Som jeg har hatt siden... vel, veldig lenge. Har byttet avatar ganske ofte, men har alltid gått tilbake til gode gamle shadow. You know what to do, mister. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Herr Brun: Hva da kjedelig? :0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg