lockdog Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Dritgromt Se filmen hos Youtube Endret 9. desember 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Dritgromt Langt ifra. Dritgromt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Dritgromt Jeg håper det ikke var selve låten du tenkte på. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hadde mattetentamen idag, (VG1).. Var egentlig ikke så vanskelig, bare jeg som er bedritent dårlig i matte.. Praktisk/Teoretisk? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Matte er noe faenskap. Med mindre man faktisk behersker det, da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Vår første sang, endte opp med å bli litt mer useriøs en først planlagt. Vers nr 1. My cats name was Tom, but my dad sold it for a bunch of pot. Now its name is Spott. Pot... Now, I really miss him a lot. I was trying to find out what the new owners was doing with the cat. I saw them in a backyard. Skinning him for hair, and gave him a slap! Ref: My cat, I miss him a lot. But hey, fuck that cat at least I have my pot Vers nr 2. I searched on eBay found no shit, so I took some pot and had a hit. Don’t even miss my cat a damn shit, jacked of a dog liked it a bit. Edit: Tittelen er Fuck cat, got pot. Endret 9. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Dritgromt Jeg håper det ikke var selve låten du tenkte på. Nei, dansen. Låta er jeg piss lei av Men jo, fortsatt dritgrom at de fikk det til Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vår første sang, endte opp med å bli litt mer useriøs en først planlagt. Vers nr 1. My cats name was Tom, but my dad sold it for a bunch of pot. Now its name is Spott. Pot... Now, I really miss him a lot. I was trying to find out what the new owners was doing with the cat. I saw them in a backyard. Skinning him for hair, and gave him a slap! Ref: My cat, I miss him a lot. But hey, fuck that cat at least I have my pot Vers nr 2. I searched on eBay found no shit, so I took some pot and had a hit. Don’t even miss my cat a damn shit, jacked of a dog liked it a bit. Hahahaha Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tapte på tipping på overtid. Går å gråter meg i søvn. God natt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har åpnet en juleøl. Skål. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jokke strikes back! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jokke strikes back! Åh! Himmel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Får kanskje fri resten av året. !! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Slik treats man får i Alta eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kanskje. Har pakket alt nå, skal til Alta i helgen uansett. Men tenk jeg fikk mitt første kyss i dag Vet jeg er litt sein med det... Hva syns dere ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Takk Cyph, koselig å høre på Jokke mens man sakte, men sikkert sovner inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Olum: Det der er faktisk noe av det verste jeg har sett på lenge. Det finnes ikke ord til å beskrive hvor ille det der er. Jeg hørte gjennom det mølet en gang, jeg holdt på å le meg skakk. Oh well, jeg tror de gjør en utmerket jobb i kasse på Rema Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Da har jeg vært våken i 30 timer og levd på snus og cola. Jeg har spilt Oblivion i 15 timer og WoW i 15 timer. Nå har jeg dundrende hodepine, øya svir og jeg er så trett at jeg ikke klarer tenke rett. Nå er det natten Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Høres ut som en aktiv dag. Natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg