Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er det veldig negativt å være så fangirl? x) Skal ikke tatovere Johnny Depp på meg elns. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 *rullestolhistorie* Tragisk at folk i dagens samfunn har så lite omtanke. Jeg ble sjokkert når jeg leste det du skrev der. Det er jo nesten for å regne som ondt å ikke gjøre dette! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ser ut som den søte Dellen min har tatt kvelden for godt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 tenkte på noe... i gamle leiligheten har jeg hatt: Aidskake (penis trygve) bazukh kittycat Nyhus eplefe L4r5 tomat-ulf Epletyv Arinomi clvn Skrollan og broren til vår kjære B-real... og muligens flere... selvfølgelig var det flere... Nora90 selvfølgelig... og halveis DJ_Dark og Solid som var i den før jeg flyttet inn hos jan... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Espen: hvor bodde du? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Espen: hvor bodde du? st.Haugen i oslo... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Wheelman! Uhm... ja? (var og spiste ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 st.Haugen i oslo...Med den fine parken med grillings og jack daniels og øl Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 st.Haugen i oslo...Med den fine parken med grillings og jack daniels og øl kjempekoselig der under treet fineste parken i oslo det er jeg sikker på! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det var skikkelig koselig<3 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det var skikkelig koselig<3 ta en tur i parken der i påska? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det tok sin tid før du svarte Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det tok sin tid før du svarte Som jeg sa, jeg var og spiste Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Digg og ha far som er kokk, fy fader og mett jeg er :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kexxy! Hva har du gjort? O_O Hva har skjedd med pusekatten og puppen? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kexxy!Hva har du gjort? O_O Hva har skjedd med pusekatten og puppen? jeg viste noe manglet Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det finnes noen som ikke har lov til å skifte avatar, fordi de har überkule avatarer, og fordi jeg kjenner dem igjen på avataren. Kexxy er en av dem. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det finnes noen som ikke har lov til å skifte avatar, fordi de har überkule avatarer, og fordi jeg kjenner dem igjen på avataren. Kexxy er en av dem. jeg vurderer og bytte... får jeg lov? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det finnes noen som ikke har lov til å skifte avatar, fordi de har überkule avatarer, og fordi jeg kjenner dem igjen på avataren. Kexxy er en av dem. Den dagen jeg bytter avatar har jeg fått meg dame Må bytte kondensatorer i Dell'en min *deppa* Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 shit, jeg har over 100 innlegg !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg