Jann - Ove Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Men altså, han jeg vet om er ikke riktig god. Kjørte seg nesten ihjel på blodtrimmet lettsykkel, fyllekjørte i 240-ish og kræsjet med en wrx kjøpt for lånte penger, skjøt seg i ryggen med elgrifle, og presterte å knuse et titalls bilruter + fyllekjøre og kaste stein på hus etter en fuktig kveld på byen. Og han som var skolelys i starten av ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Skjøt seg selv i ryggen? Wow. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 En jeg kjenner skøyt seg selv med hagle i ansiktet når han skulle tøffe seg. Woho, kanskje jeg og Jann - Ove kommer fra samme gærne sted. Glimti, hvor bor du? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Glimti, hvor bor du? På en fremmed planet. Hvordan det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Glimti, hvor bor du? På en fremmed planet. Hvordan det? Var det du som var innom Nordnorge og skremte vannet av dem i dag morges? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du er glad i Red Bull, jeg har mange og er ikke så innmari glad i det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Glimti, hvor bor du? På en fremmed planet. Hvordan det? Var det du som var innom Nordnorge og skremte vannet av dem i dag morges? Niks, var på meteortennis på Mars. Når jeg er her på jorden foretrekker jeg helst mer sydlige strøk. Du er glad i Red Bull, jeg har mange og er ikke så innmari glad i det. Jeg er ikke den eneste... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Kjapt spørsmål til dere som bruker stumbleupon. Hvordan stumbler man kun blandt favorittene til en gitt bruker? edit: Fant ut Endret 9. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kun jeg som synes dette høres hot ut? She moves like a rattlesnake made out of razorblades Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Yay. Red Bullen har stått lenge nok i kjøleskapet. Har akkurat åpnet en boks. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Morsom video, men jeg lo ikke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Enda en xD Stakkars Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vi er i modus for å poste gamle ting igjen ser jeg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vi er i modus for å poste gamle ting igjen ser jeg? Vi har denne også, den var awesome! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vi er i modus for å poste gamle ting igjen ser jeg? Post noe nytt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg