Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ro ned manjsjiten, jenter. Noen av oss her yter faktisk litt mer enn 100% i lengre perioder, og du kan ikke komme her og si at god mat og vann skal dra meg gjennom alt. BULLSHIT. Såklart, man kan legge seg tidligere og bla bla bla bla bla, men noen av oss mangler faktisk par timer i døgnet.

Jeg jobber i IT i en underbemannet avdeling. Jeg vet alt om "mer enn 100% i lengre perioder" samt "mangle timer i døgnet". :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ro ned manjsjiten, jenter. Noen av oss her yter faktisk litt mer enn 100% i lengre perioder, og du kan ikke komme her og si at god mat og vann skal dra meg gjennom alt. BULLSHIT. Såklart, man kan legge seg tidligere og bla bla bla bla bla, men noen av oss mangler faktisk par timer i døgnet.

Jeg jobber i IT i en underbemannet avdeling. Jeg vet alt om "mer enn 100% i lengre perioder" samt "mangle timer i døgnet". :)

Nettopp. Jævlig ukult, men wachagunnado.

Kan noen komme med RedBull til meg? Jeg har lyst på og er blakk. Det vil si jeg har 49kroner og 47 øre eller noe i minus på kontoen.

om du er i Skøyen et sted, så :p

Lenke til kommentar

Nyhus: Enig. Synes godt han kunne fått 15000kr til i bot. Det stemmer ikke at det var en A4 som ble knust. Var en S4 med "noko attåt", så motoren var faktisk god for litt over 300hk.

Dagens sang: Delinquent Habits - Return of the tres.

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Det stemmer ikke at det var en A4 som ble knust. Var en S4 med "noko attåt", så motoren var faktisk god for litt over 300hk.
A4 er det samme som S4 på avisspråk. På samme måte som revolver=pistol, maskinpistol=maskingevær og jaktkniv=rambokniv.
Lenke til kommentar
Drop RedBull, spis ordentlig :)

Enten det, eller så havner halve kafeen på sykehuset.

Dropp RedBull, drikk vann!

Så. Slutt å mobbe Red Bull. Drikken hjelper _meg_, og det er tross alt _jeg_ som drikker det.

Det er ikke akkuratt sunt med 1-2 liter kaffe og 15+ røyk om dagen heller, men folk gjør det. Det er faktisk en grunn til at folk drikker kaffe "like there is no tomorrow" i det de kommer på jobb ^^

</rant>

Ekstremt godt sagt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...