Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så nå tror du at du vet hvor mye andre folk sover også... :roll: Hva trenger man egentlig da dersom man skal leve ditt perfekte liv?

Jeg går utifra hva folk skriver her :)

I mitt perfekt liv som du fremstiller det så bør man få nok søvn, spise godt(i form av variert kosthold) og trene.

Lenke til kommentar
Hva i helvete var det lyset tro. Flere lærere på trinnet mitt så det også. Jeg så det så vidt. http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=596359

Du har hørt om Nibiru og 2012, right?

Vel... Forskere holder på å lage en moderne Noas ark som kan redde politikerene og andre toppfolk over til en annen planet. Det var en prøveoppskytning.

Ja, jeg veit om 2012 osv.

Lenke til kommentar
Drop RedBull, spis ordentlig :)

Enten det, eller så havner halve kafeen på sykehuset.

Dropp RedBull, drikk vann!

Ro ned manjsjiten, jenter. Noen av oss her yter faktisk litt mer enn 100% i lengre perioder, og du kan ikke komme her og si at god mat og vann skal dra meg gjennom alt. BULLSHIT. Såklart, man kan legge seg tidligere og bla bla bla bla bla, men noen av oss mangler faktisk par timer i døgnet.

Så. Slutt å mobbe Red Bull. Drikken hjelper _meg_, og det er tross alt _jeg_ som drikker det.

Det er ikke akkuratt sunt med 1-2 liter kaffe og 15+ røyk om dagen heller, men folk gjør det. Det er faktisk en grunn til at folk drikker kaffe "like there is no tomorrow" i det de kommer på jobb ^^

</rant>

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...