After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Drop RedBull, spis ordentlig Gå og lek reservemamma et annet sted. Jeg spiser stort sett ordentlig. Skal straks ned å ta meg en burger. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Står det på tskjorta mi Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har nettopp stått opp for andre gang i dag og sitter med min andre boks med Red Bull. Tror jemmen jeg skal begynne å kjøpe det litt oftere. Er jo faktisk ganske godt. Ikke du også Drikker stort sett cola. Digger spesielt vannillacola og cherrycola går nedpå det også. Var gøy å oppdage cultcola. Men sist jeg drakk red Bull var i Spania for kansje åtte - ni år siden og den gang kunne jeg ikke fordra det så det er gøy å merke at man plutselig har endret smak. Skål "ta en slurk Red Bull". Det neste er at RedBull kommer å sponser DNFK, slik som det reklameres for det her, og med tanke på hvor store mengder enkelte her drikker av det hver dag.. Sponsor og greier. Enten det, eller så havner halve kafeen på sykehuset. Dropp RedBull, drikk vann! Nei. Spar på vannet, drikk øl. Har faktisk planer om å ta et par øl i kveld. Eller seks. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 render render render. tar tid detta her. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg kom ut fra tannlegestolen for vel to timer siden, fikk konstatert hull og satt opp ny time. På vei ut kjøpte jeg en halvliter cola på trass. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 fordi du skal fikse det neste gang uansett? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har lyst til å sette inn noen sølvtenner. En drivkraft for å gå oppsøke tannlegen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sorry for at jeg bryr meg om mine medmennesker Glimti. Hvis man har et godt kosthold så har man ikke lyst på RedBull og annen dritt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Sverige om ca. 2 uker, da blir det RedBull Ruse meg på morfin Jeg skulle ha den plassen Endret 9. desember 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sverige om ca. 2 uker, da blir det RedBull *tipse Politiet om overkjøp* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sverige om ca. 2 uker, da blir det RedBull Ruse meg på morfin Jeg skulle ha den plassen Du er waaaaaay to late amigo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Sitter og ser på Star Wars som ASCII, så faens genialt. telnet towel.blinkenlights.nl for den som er interessert Endret 9. desember 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Sverige om ca. 2 uker, da blir det RedBull Ruse meg på morfin Jeg skulle ha den plassen Du er waaaaaay to late amigo Er det. Innlegg 1700 på deg Endret 9. desember 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 RedBull tar av :| RedBull meg her og RedBull meg der! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sorry for at jeg bryr meg om mine medmennesker Glimti. Hvis man har et godt kosthold så har man ikke lyst på RedBull og annen dritt. Vi er ikke medmennesker. Vi kjenner hverandre ikke engang. Og hvordan skal du liksom bestemme hva andre liker å drikke? Jeg liker feks. battery. Kan du da analysere kostholdet mitt? Og hva mente du med "annen dritt"? Om du siktet til det jeg skrev om cola så pass på før det kommer en massakre ala Columbine på skolen din... Sverige om ca. 2 uker, da blir det RedBull Ruse meg på morfin Jeg skulle ha den plassen Du er waaaaaay to late amigo Er det. Innlegg 17000 på deg Et nulltall for mye... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Beklager at jeg bryr meg, jeg skal gi lange flate neste gang Annen dritt --> RedBull, Battery, Urge Intense. Hvis man drikker RedBull så har du mangel på søvn, daglig energi. Man trenger ikke RedBull hvis man har et godt kosthold. Et kosthold innebærer mer enn mat. Søvn, mat, trening. Alt henger i hop. Men det var det, her etter skal jeg gi lange flate i alt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Så nå tror du at du vet hvor mye andre folk sover også... Hva trenger man egentlig da dersom man skal leve ditt perfekte liv? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg henviser bare til Natrichs signatur. Den i mørkeblå skrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg