Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nettopp stått opp for andre gang i dag og sitter med min andre boks med Red Bull. Tror jemmen jeg skal begynne å kjøpe det litt oftere. Er jo faktisk ganske godt.

Ikke du også :ermm:

Drikker stort sett cola. Digger spesielt vannillacola og cherrycola går nedpå det også. Var gøy å oppdage cultcola. Men sist jeg drakk red Bull var i Spania for kansje åtte - ni år siden og den gang kunne jeg ikke fordra det så det er gøy å merke at man plutselig har endret smak. Skål "ta en slurk Red Bull".

Det neste er at RedBull kommer å sponser DNFK, slik som det reklameres for det her, og med tanke på hvor store mengder enkelte her drikker av det hver dag..

Sponsor og greier. :D:thumbup:

Enten det, eller så havner halve kafeen på sykehuset.

Dropp RedBull, drikk vann!

Nei.

Spar på vannet, drikk øl.

Har faktisk planer om å ta et par øl i kveld. Eller seks. :D

Lenke til kommentar
Sverige om ca. 2 uker, da blir det RedBull :fun:

Ruse meg på morfin

Jeg skulle ha den plassen :angry:

Du er waaaaaay to late amigo

Er det.

Innlegg 1700 på deg :fun:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Sorry for at jeg bryr meg om mine medmennesker Glimti. Hvis man har et godt kosthold så har man ikke lyst på RedBull og annen dritt.

Vi er ikke medmennesker. Vi kjenner hverandre ikke engang. Og hvordan skal du liksom bestemme hva andre liker å drikke? Jeg liker feks. battery. Kan du da analysere kostholdet mitt?

Og hva mente du med "annen dritt"? Om du siktet til det jeg skrev om cola så pass på før det kommer en massakre ala Columbine på skolen din... ;)

Sverige om ca. 2 uker, da blir det RedBull :fun:

Ruse meg på morfin

Jeg skulle ha den plassen :angry:

Du er waaaaaay to late amigo

Er det.

Innlegg 17000 på deg :fun:

Et nulltall for mye... ;)

Lenke til kommentar

Beklager at jeg bryr meg, jeg skal gi lange flate neste gang :fun:

Annen dritt --> RedBull, Battery, Urge Intense.

Hvis man drikker RedBull så har du mangel på søvn, daglig energi. Man trenger ikke RedBull hvis man har et godt kosthold. Et kosthold innebærer mer enn mat. Søvn, mat, trening. Alt henger i hop.

Men det var det, her etter skal jeg gi lange flate i alt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...