Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

En ting som var litt rart var at vi jentene fikk store "Leiligheter" mens guttene havnet på bittesmå rom som var mindre enn kottet vårt.
Vi kan "lagres" uten at det blir så mye bråk av det, men når kvinnfolk "lagres" så tett så blir det bråk ;)

Vet ikke, ser nesten ikke på TV lengere, sport er mye av grunnen til det
forumet er vel også endel av grunnen tipper jeg? :tease:
nei..du kødder nå vel? ^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes en /ignore >.<

Haha, har dere funnet dere et nytt hakkeoffer?

Husker faktisk ikke hvor denne ignorer greien er hen. Do you dare to show me?

Virker som den eksterne disken min tar snart kvelden :cry:

Hadde det skjedd meg så hadde 2 år med torrents og 750 Gigabyte samlet oppigjennom årene gått hen. Hadde det skjedd så hadde jeg ikke nølt med å bruke IBAS

På hvilken side i VG er denne saken som dere babler sånn om?

Lenke til kommentar
Det finnes en /ignore >.<

Haha, har dere funnet dere et nytt hakkeoffer?

Husker faktisk ikke hvor denne ignorer greien er hen. Do you dare to show me?

Kontrollpanel og ignore tror jeg..

edit: du må gå inn på profilen til den personen du vil blokkere :-)

Endret av Kexxy er sexxy!
Lenke til kommentar

Jeg opplevde noe av det sykeste jeg har sett idag. Satt i bilen på parkeringsplassen og ventet på at pappa skulle gjøre seg ferdig på postkontoret. I min kjedsomhet titter jeg litt i retning en fotgjenger-overgang, og der kommer det da en gammel dame kjørende med en slik motorisert rullestol på glattføret i snøen. Vel og bra det, så nå ut til å gå greiet. Hun kjører så med rullestolen over veien, men blir sittende fast i "bakken" opp til fortauet igjen. Og der kommer hun seg altså ikke av flekken.

Vel, ser at det kommer en dame gående ut fra postkontoret og tenker at hun sikkert hjelper denne stakkars gamle damen. Men tror du ikke hun bare vandrer rett forbi?! Åjoda. Vel, det kommer enda en person gående mot dette fotjengerfeltet, men han går rett forbi han også. Og jeg blir rett og slett målløs. Her stresser den gamle damen med å komme seg ut av fotgjenger-overgangen, mens biler kjører forbi og personer bare vandrer rett forbi hun. Det vandrer en tre stykker til forbi, og jeg holder på å hoppe ut av bilen for å hjelpe. Men endelig kommer en hyggelig mann å hjelper denne damen med rullestolen opp på fortauet.

Det er i slike stunder jeg seriøst begynner å undre meg over hva som feiler dette norske kalde personlighetsklimaet. Har så mange folk sunket så lavt at de ikke gidder å hjelpe gamle damer i nød? Er det virkelig så vanskelig å ta seg tid til å hjelpe denne damen opp på fortauet? Det hadde tatt dem ti sekunder! Svarte jeg blir provosert!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Hvor fangirl er du når du tatoverer noe en person har laget på kroppen din? Type, en person du egentlig forguder "litt"?

Veldig fangirl.

Og jeg forbanner Tor om det begynner å regne i løpet av inatt! Så sant niesen min kommer på besøk i morgen skal vi ake. Lenge siden jeg har akt nå, og selv da med tidenes beste og lengste akebakke rett utafor huset omtrent. En halvtimes gåtur, så får man en genial aketur ned igjen. :-D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...