chokke Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så så, bare fordi din mor er perfekt, på alle mulige måter, så trenger du jo ikke være slenge med leppa mot andres mødre? Forresten, hils din mor og si jeg satt pris på vårt siste møte. Mener å huske jeg så et program som faktisk gikk ut på at to (som oftest feite) karer kom med "morra di" vitser til hverandre og så ble en vinner kåret. Sikkert på MTV eller noe slikt. Den typen program som virkelig får meg til å innse hvor gammal og bitter jeg er blitt. :/ Uansett, får nå håpe kategorien blir godt brukt og at den sprer fred og vennskap utover forumets grenser. Yo Moma på MTV . Hiphop gangsta's slenger dritt til hverandre og poserer. Dritkult... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Min lillebror er skytte. Jeg er løve. Hear me roar! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 jeg er tvilling (stjernetegnet) jeg er nødt til og være barnslig Nå datt jeg virkelig helt av lasset her. Hvorfor? Hva må skytten være, forresten? du kan titte litt her Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 De har vel kanskje ikke det, men hvem bryr seg ærlig talt om forumstyret? yes Oldschool terror this comes way . Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Begynner å synest synn på stakkers "OT-Baren", nå som"Sosial" har kommet og stjålet alle brukerene Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 /me goes off duty for litt.. mrbjoern for holde bar'n i sjakk imens ikkenoe raiding av bar/mrbjoern nå Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så nettop Jungelboken igjen og lurer på: Fins/fantes det virkelig bjørner og ulver i India? Fra wiki: Sloth Bear, Melursus ursinus Subspecies Sri Lankan Sloth Bear Melursus ursinus inornatus Subspecies Indian Sloth Bear Melursus ursinus ursinus Himalayan Wolf Canis himalayensis Critically Endangered Northern India and Eastern Nepal Takk! Er forresten også tvilling, så jeg liker forandring. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Endelig sier jeg bare . Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Får vel komme med et lite innlegg jeg også i den sosiale delen.Bundy: Visste du at du ligger kun på en 3. plass med antall poster i denne kaféen? WHAT? Forumet har blitt hacked, jeg er sikker på det! Faen, jeg har ikke røyka siden klokka 5 i dag, og jeg ser på tårnet jeg har lagd av 2 kartonger røyk her på pulten. Men jeg våkna nettop *fyre sigg* Ahhh Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Over 250 innlegg på 1 time. Dvs 2 innlegg i minuttet i snitt . And rising. NP: FFIX - You're Not Alone Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tror jeg har en bok hvor det står hvordan de forskjellige stjernetegnene er. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mine innlegg. Jeg er steinbukk(eller hva faen) skal jeg være sta da? :O Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Mener å huske jeg så et program som faktisk gikk ut på at to (som oftest feite) karer kom med "morra di" vitser til hverandre og så ble en vinner kåret. Sikkert på MTV eller noe slikt. Den typen program som virkelig får meg til å innse hvor gammal og bitter jeg er blitt. :/ Yo moma (eller noe?) edit: waaay too late Endret 7. januar 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Yo Moma på MTV . Hiphop gangsta's slenger dritt til hverandre og poserer. Dritkult... Går programmet fortsatt? Har ikke sett på MTV på år og dager. Skal si det er mye rart man kan lage underholdning ut av på TV. Bruk heller pengene på å lage en skikkelig supermannserie eller noe slik. Lære folk litt etikk og moral ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Over 250 innlegg på 1 time. Dvs 2 innlegg i minuttet i snitt . And rising. NP: FFIX - You're Not Alone Ikke dårlig det. Rart folk er avhengige? Turbonegro - Blow Me (like the wind). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Allerede besvart. MTV har tapt seg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Arth thou Saggitarius? Ifølge enkelt lokalaviser er jeg visst det, ja, selv om andre "eksperter" påstår at jeg egentlig er en "slangebærer". Endret 7. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mine innlegg. Jeg er steinbukk(eller hva faen) skal jeg være sta da? :O sta, dømmende og kontrolerende men man tar jo bare de bra tingene da som sagt.. link til alle tegn her http://www.sidene.no/horoskop/stjernetegn.htm Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mine innlegg. Jeg er steinbukk(eller hva faen) skal jeg være sta da? :O Da, må nok jeg også være sta også da . Hvor mange av dere her kommer til å være nattevåkvne pga denne tråden? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Yo Moma på MTV . Hiphop gangsta's Han som ledet programmet er han som spillte Fez i "That 70's show". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg