Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funfact: Jeg synes alle skal poste brukernavnene sine på stumbleupon nå. Sånn at jeg kan subscribe dem.

Jeg var avhengig av Stumbleupon, så jeg måtte slutte. Kanskje jeg bør begynne igjen. Har nok av dødtid å slå ihjel.

Edit: Snorre, jeg ser ikke helt hva avataren din har med jul å gjøre? :p

Endret av Olum
Lenke til kommentar

På Stumbleupon får du opp en liste med masse kategorier. Du krysser av på de du er interessert i, så er det bare å starte. Trykk "Stumble" og den finner en side til deg innenfor de kategoriene du er interessert i. Man kan holde på med det i timesvis.

Lenke til kommentar
Funfact: Jeg synes alle skal poste brukernavnene sine på stumbleupon nå. Sånn at jeg kan subscribe dem.

Jeg heter Herr Brun eller Herrbrun så godt som overalt. Stumbleupon inkludert. Men jeg bruker det svært, svært sjeldent.

10 favoritter? Det var ikke mye å skryte av. :p

Jeg var på Stumbleupon for første gang istad, skjønte ikke bæret.

Edit: Nå skal det sies at jeg ikke la så mye energi i det.

1: Registrer deg

2: Velg noen kategorier du interreserer deg for

3: Last ned plugin til firefox

4: Trykk på stumble

5: bli sendt til en random side innenfor de kategoriene du interreserer deg.

Finner jævlig mye interresant der.

hva er egentlig poenget med stumbleupon? blir vel sikkert på lik linje med facebook. greit ha, men trengs egentlig ikke.

Se svaret over

Lenke til kommentar
Jeg testet en stumble, men fikk opp en drittside, og plutselig begynte folk å prate til med på denne tråden og da var jeg kjøpt.

Jeg tørr å vedde på at du går Medier og kommunikasjon :p Ser ikke for meg studspess folk fra Akademiet på et forum :) Med mindre du går service da :hmm:

Lenke til kommentar
Og Herr Brun heter Andreas.

Ja, og Fredrik har sletta meg på facebook. Tøz!

Larz: Ahh. Riktig. Han er jo av og til innom forumet også. SigraliX. Motorsykkelmannen :D

Hehe, jeg har ryddet litt på Facebook. Fjerner folk jeg ikke har særlig kontakt med osv. It's nothing personal. ;)

Lenke til kommentar
Jeg testet en stumble, men fikk opp en drittside, og plutselig begynte folk å prate til med på denne tråden og da var jeg kjøpt.

Jeg tørr å vedde på at du går Medier og kommunikasjon :p Ser ikke for meg studspess folk fra Akademiet på et forum :) Med mindre du går service da :hmm:

Les profilen min så fatter du hvor rimelig feil du tar!

Lenke til kommentar

I fail! En studspessjente fra Akademiet har lurt seg inn på forumet :scared:

De som går på studspess hos oss er så seriøse at det er skummelt, ser ikke for meg noen av dem på forumet :p

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

I fail! En studspessjente fra Akademiet har lurt seg inn på forumet :scared:

De som går på studspess hos oss er så seriøse at det er skummelt, ser ikke for meg noen av dem på forumet :p

Jeg er DØNN seriøs på skolen, er jenta som ber alle holde kjeft eller gå ut. Skolen er viktig for meg :) Men seriøs sånn ellers? Ikke akkurat.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...