Sameboe Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Akademiet VGS Oslo Jeg går på samme skole I Drammen Åja, hvordan er den ? Veldig bra faktisk Driver av med Amandus film nå Det tror jeg blir veldig bra! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Natta folks, have a good night! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du er 92-modell, tipper JEG. Muuuligens 91, men tipper 92. Og drit i hjembyen. Oslo er oppskrytt uansett. Trondheim er fantastisk! Har lagt merke til at det kun er Sjur som bruker mitt navn her, men det kan hende er fordi jeg er såpass ny i DNFK. Liker meg dog svært godt her. Mindre tid ute å kjøre bil = mer tid til forumnerding. Billigere er det også. Kjenner du sjur fra før? Nei, kjenner han ikke, men har skrevet litt med han. Må nok bli noen år siden nå tror jeg. Jeg heter altså Kristian, om noen skulle lure. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som vet hva jeg heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 I do. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som vet hva jeg heter? Jeg vet jeg har deg på facebook, men husker ikke hva du heter. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Folkens, jeg skal til Oslo i helgen på konsert. Konserten er på lørdag, men jeg og min kompis planlegger å drikke noen øl på pub før vi eventuelt går ut om kvelden. Kan noen anbefale steder som: a) Viser fotball /m ølservering b) Utesteder som slipper inn 18- åringer? På forhånd takk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som vet hva jeg heter? Husker ikke nøyaktig, men blir jeg plagsomt nysgjerrig så spør jeg bare broren min. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som vet hva jeg heter Vel, noen vet jeg vet det Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Steffennnnnnnnnnnnnnn (msn) Endret 8. desember 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Steffennnnnnnnnnnnnnn (msn) Så fort kom det ja Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Folkens, jeg skal til Oslo i helgen på konsert. Konserten er på lørdag, men jeg og min kompis planlegger å drikke noen øl på pub før vi eventuelt går ut om kvelden. Kan noen anbefale steder som: a) Viser fotball /m ølservering b) Utesteder som slipper inn 18- åringer? På forhånd takk. O'Reillys! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Lørdag 12. sept. Stoke-Wigan 13.45 - sweeet. Hjertelig. Brunt og saftig, det liker jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som vet hva jeg heter? Husker ikke nøyaktig, men blir jeg plagsomt nysgjerrig så spør jeg bare broren min. Jeg var sammen med ham i rekrutten, right? Hva var det han het? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som vet hva jeg heter? Roald Bruuuun Hanssen? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 aner faktisk ikke hva du heter Herr Brun :o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg var sammen med ham i rekrutten, right? Hva var det han het? Stemmer. Han heter christian Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Og Herr Brun heter Andreas. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Og Herr Brun heter Andreas. Ja, og Fredrik har sletta meg på facebook. Tøz! Larz: Ahh. Riktig. Han er jo av og til innom forumet også. SigraliX. Motorsykkelmannen Endret 8. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Skal høre gjennom alle 1001 Albums You Must Hear Before You Die. Har nå hørt 6 album Spotify mangler endel album, men det får bare være. Link til alle albumene på Spotify her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg