Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 De fleste plusser på en zu(eller ZU faktisk) når de referer\snakker til meg. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Natrich, jeg digger avataren din. Dumle og jul på samme tid, kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tipp i vei du også, jeg er fortsatt 99 år Hehe. Du går i enten andre eller tredje, så jeg vet jeg er temmelig nært. Og kom til Trondheim! Det er så fantastisk, du aner ikke! Oslo er kjipt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tipp i vei du også, jeg er fortsatt 99 år Oslo er kjipt! True dat. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tipp i vei du også, jeg er fortsatt 99 år Hehe. Du går i enten andre eller tredje, så jeg vet jeg er temmelig nært. Og kom til Trondheim! Det er så fantastisk, du aner ikke! Oslo er kjipt! Hvem har sagt at jeg ikke tar opp noen fag? Neimen neeei, om jeg kommer inn i Oslo så går jeg nok her. Om jeg ikke får en spontan idè og drar til USA eller noe sånt. Er snittet noe lavere på NTNU? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Natrich, jeg digger avataren din. Dumle og jul på samme tid, kan det bli bedre? Kan vel ikke bli bedre Har til og med Dumlekalender Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Aldri vært i Trondheim.. Men bortsett fra alle de morgengretne folka (inklusive meg) som trasker i byen om morgenen, så er Oslo ganske så kos. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Natrich, jeg digger avataren din. Dumle og jul på samme tid, kan det bli bedre? Kan vel ikke bli bedre Har til og med Dumlekalender Åh, heldig! Jeg har Kinder-kalender, men alle er kjedelige. Bortsett fra Happy Hippo da, herregud, orgasme. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tipp i vei du også, jeg er fortsatt 99 år Hehe. Du går i enten andre eller tredje, så jeg vet jeg er temmelig nært. Og kom til Trondheim! Det er så fantastisk, du aner ikke! Oslo er kjipt! Hvem har sagt at jeg ikke tar opp noen fag? Neimen neeei, om jeg kommer inn i Oslo så går jeg nok her. Om jeg ikke får en spontan idè og drar til USA eller noe sånt. Er snittet noe lavere på NTNU? Nei. På primærkvota er det faktisk høyere. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Natrich, jeg digger avataren din. Dumle og jul på samme tid, kan det bli bedre? Kan vel ikke bli bedre Har til og med Dumlekalender Åh, heldig! Jeg har Kinder-kalender, men alle er kjedelige. Bortsett fra Happy Hippo da, herregud, orgasme. Happy Hippo. Alle de jævla "mini" Kinder Maxi-ene plager vettet av meg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 denne må jeg ha som ringetone Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tipp i vei du også, jeg er fortsatt 99 år Hehe. Du går i enten andre eller tredje, så jeg vet jeg er temmelig nært. Og kom til Trondheim! Det er så fantastisk, du aner ikke! Oslo er kjipt! Hvem har sagt at jeg ikke tar opp noen fag? Neimen neeei, om jeg kommer inn i Oslo så går jeg nok her. Om jeg ikke får en spontan idè og drar til USA eller noe sånt. Er snittet noe lavere på NTNU? Nei. På primærkvota er det faktisk høyere. Primærkvota..? Natrich, jeg digger avataren din. Dumle og jul på samme tid, kan det bli bedre? Kan vel ikke bli bedre Har til og med Dumlekalender Åh, heldig! Jeg har Kinder-kalender, men alle er kjedelige. Bortsett fra Happy Hippo da, herregud, orgasme. Happy Hippo. Alle de jævla "mini" Kinder Maxi-ene plager vettet av meg. Ja! Herregud, de får vi da kjøpt rett som det er på butikken. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Folk som skal ha julegave som jeg enda ikke har handlet til. Nikko,Sigmund, Kamilla, Edvard F, Andrea, Lillebo, Edvard, Jan, Anders. Budsjett: Kr 0,- This can be tricky.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Pinup, i Dumlekalenderen er det en SVÆR luke på den 24. Me hopes on big Dumle bite! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tipp i vei du også, jeg er fortsatt 99 år Hehe. Du går i enten andre eller tredje, så jeg vet jeg er temmelig nært. Og kom til Trondheim! Det er så fantastisk, du aner ikke! Oslo er kjipt! Hvem har sagt at jeg ikke tar opp noen fag? Neimen neeei, om jeg kommer inn i Oslo så går jeg nok her. Om jeg ikke får en spontan idè og drar til USA eller noe sånt. Er snittet noe lavere på NTNU? Nei. På primærkvota er det faktisk høyere. Primærkvota..? Førstegangsvitnemålkvota. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Oslo er i grunn ikke ganske kos. Sånn i grunn Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Herr Brun: Åja, det er den jeg satser på ja. Orker ikke drive å ta opp fag.. Pinup, i Dumlekalenderen er det en SVÆR luke på den 24. Me hopes on big Dumle bite! Åherregud, du må jo kikke da!! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Alt er bedre enn Bodø hvertfall Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Herr Brun: Åja, det er den jeg satser på ja. Orker ikke drive å ta opp fag.. Pinup, i Dumlekalenderen er det en SVÆR luke på den 24. Me hopes on big Dumle bite! Åherregud, du må jo kikke da!! Hvilken skole går du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg