Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Laaangtnick: Om du hadde fått valget; valgfri splitter ny volvo eller en normal 15 år gammel bmw?

*alt* er relativt.

jeg ville tatt den dyreste volovoen jeg hadde funnet solgt til 75% av prisen så kjøpt den andre bilen = profit :3

Endret av alexbalibander
Lenke til kommentar
Faens dritt..det var vel den ipoden.

Hvor kjøpte du den? Jeg vet noen bedrifter som psdata er såpass konge på service at det kunne slumpe du fikk en ny selv om du er skyld i skaden selv. De har alltid vært utrolig greie på slikt, ga meg ny kjøler til skjermkortet da den gamle døde pga overklokking, ga meg ny iPod for et år siden da den gamle ble defekt selv om garantien hadde gått ut for lengst. Psdata that is. Eneste gangene jeg handler elektronikk andre steder er om ps ikke har varen jeg trenger, eller jeg trenger den med en gang.

Lenke til kommentar
Laaangtnick: Om du hadde fått valget; valgfri splitter ny volvo eller en normal 15 år gammel bmw?

*alt* er relativt.

Hadde tatt Volvoen så klart :)

Så hadde jeg solgt den og kjøpt en BMW M3 E30 og blod-faen-meg-trimma den og ledd av alle de rugete wannabe rånerne på den lokale bensinsasjonen på bøgda med volvo, en mil høy spoiler og effektanlegg fra litauske biltema :p

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
Pinup: vi eksisterer ikke kun for å underholde deg.

Men om du absolutt vil ha underholdning, prøv stumbleupon.com

Nei, ikke kun for å underholde meg. Men litt..?

How ya doin? :cool:

Der ja! Doin great :cool: Nettopp vært på jobb, helt sykt slitsomt å bake pepperkaker faktisk.

And you?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...