L4r5 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 L4r5, enkelte mennesker VIL ikke forbedre seg, for det er ikke DE som tar feil, det er alle andre. Skjønner hvor du vil. Men i det siste så har jeg funnet ut at man kan ikke gi opp heller. Men man kan heller sørge for å prøve å si ting på en pen måte. Da er folk mye mer mottagelig for forandring. Selv når åpenbare troll (jfr. Herjemannen) kommer så er det bedre å ha den tilnærmingen. La oss is at jeg spiller rett inn i nettet til fire troll og hjelper EN som ikke vet bedre. Det er bedre enn å latterliggjøre den ene som faktisk ikke vet bedre IMHO. For om det er en som føler seg latterliggjort fordi han er "dum" så vil kanskje h*n slutte å poste og føle at vi er en ekskluderende gjeng. Det inntrykket har ikke jeg lyst til å gi (lenger). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg er enig med deg på den, L4r5. Men det er ikke bare troll som har den holdningen heller, dessverre. Noenlunde seriøse, aktive brukere som har seriøse poster som allikevel oppfører seg slik. Vel. Ja. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg tror faktisk Eplefe tåler det. Jeg har selv sett det før, og hun greier seg bra. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 "Hvis du ikke vil ta disse tablettene, har du ikke angst" Hva faen vet hu om det? Jeg liker bare ikke tabletter. Jeg misliker de sterkt, og har ikke noe trua på at all verdens tabletter virker. Kast alt unntat benzoer i do. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det ER morsomt, både nr.1 og nr.2 ^^ Når er det det egentlig går? Jeg får aldri sett det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg tror faktisk Eplefe tåler det. Jeg har selv sett det før, og hun greier seg bra.Takk Ida. x)Du påpekte det jeg ikke gadd å påpeke selv. xD Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg synes min metode for å få folk til å skrive riktig er ganske grei jeg. Uten å henge ut folk så svarer jeg på det de sier. MEN jeg uthever de tingene som er skrevet feil når jeg skriver dem riktig. På den måten så unngår jeg å direkte hakke på folk, men jeg kan hjelpe dem å skrive riktig. Det hjelper som regel mye mer enn å "angripe" folk. Det er en grei måte det synes jeg. Jeg fatter ikke hva folk synes er så artig med "Boretslaget". Stoltenberg-fyren finnes jo ikke artig what so ever. Er på grensa til tragisk dårlig jo. Endelig noen andre som er enig med meg! Venner og familie ler seg i filler av fyren og programmet hans, bare jeg sitter der og ser ikke humoren. -- Faen, krangla med mamma igjen. Kan hu ikke bare gi seg med å mase og tro at alt løser seg om hu bare stapper i meg tabletter? Jævla kvakksalver av en pilletriller >< Enkelte deler av borettslaget er helt tragisk. Synes ikke det er så morsomt lenger, mest kjedelig ------------------------- Uansett Smurfen så velger du selv å ta pillene. Er ikke bra med mødre som bruker piller isteden for fornuft. En annen NRK rant... Hvorfor har ikke noen tatt å fjernet Dan børge akerø (?) og idiot-konsepter som "den store klassefesten"?? Klassefesten er sånn under midt på treet greit men jeg fjerner heller "Norge rundt" enn "Den store klassefesten" L4r5, enkelte mennesker VIL ikke forbedre seg, for det er ikke DE som tar feil, det er alle andre. Men kan du klandre disse menneskene når hver enkelt post som de kommer med blir kommentert på med et eller annet? Du hadde selv blitt ganske forbannet skal jeg love deg. Snakker vi om Schell eller? (spøk) Eplefe: Hvilket eksempel? hva har jeg ikke fått med meg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Når er det det egentlig går? Jeg får aldri sett det Torsdager 22:30 NRK 1 Yeeey, go NRK. Bare meg som ble lettere irritert på dagsrevyen idag? 10 minutter om hu ene norske skiskytern da, who cares?! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tyven: Det går på torsdags kveld, 22.30 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Yeeey, go NRK.Bare meg som ble lettere irritert på dagsrevyen idag? 10 minutter om hu ene norske skiskytern da, who cares?! Andre enn deg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Yeeey, go NRK.Bare meg som ble lettere irritert på dagsrevyen idag? 10 minutter om hu ene norske skiskytern da, who cares?! Sport generelt tar alt og alt for mye tid på tv. Lag egne sports-kanaler og hold driten utenfor imo. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Yeeey, go NRK.Bare meg som ble lettere irritert på dagsrevyen idag? 10 minutter om hu ene norske skiskytern da, who cares?! Sport er gørr kjedelig imo. Ser heller på finsk fjærnsynsteater Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sport er gørr kjedelig imo. Ser heller på finsk fjærnsynsteater går det fremdeles? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Andre enn deg? Eneste grunn til at jeg så dagsrevyen var fordi jeg spiste middag, og det sto på fordi mamma og pappa er NRK-frelst. Sport generelt tar alt og alt for mye tid på tv. Lag egne sports-kanaler og hold driten utenfor imo. Er ikke sport som var problemet, men var typen innslag. Har som regel sett på dagsrevyen som en (mer eller mindre) objektiv formidler. Men 20 minutter eller noe om det nye hydro-annlegget borte i (lalalaland) og de 150 folka som skal bo der, så ti minutter om sykdommen til hun skiskytern. Og nå er det politisk korrekthet på NRK, lukeparker en EL-bil Tror jeg må slutte å la meg irritere meg over ting. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da vi var i sverige (klassetur) hadde vi så lite å gjøre at venninna mi så på finske nyheter uten tekst. En ting som var litt rart var at vi jentene fikk store "Leiligheter" mens guttene havnet på bittesmå rom som var mindre enn kottet vårt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Herregud! Unni Lindell gjør perfekte parkeringer. Akerø må faktisk rope stopp 4 ganger før den gærne dama stopper. Hu holder jaggu på å kræsje i stolene også Herregud.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 går det fremdeles? Vet ikke, ser nesten ikke på TV lengere, sport er mye av grunnen til det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vet ikke, ser nesten ikke på TV lengere, sport er mye av grunnen til det forumet er vel også endel av grunnen tipper jeg? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fikk du lest VG? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vet ikke, ser nesten ikke på TV lengere, sport er mye av grunnen til det forumet er vel også endel av grunnen tipper jeg? Rjukan er en del av grunnen. Rjukan har skylda for alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg