Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Did the ginger say something? På hvilken hånd hadde du den fotballtatoveringen? Høyre. Ikke pga politiske verdier. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Volvo ftw Did i hear a poop hit the toilet water?... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Today, I'm travelling to England for an important meeting. I'm norwegian, and my name is Bård. I have to introduce myself as bored the whole day, because that's how my name is pronounced. FML - hahahahahhaha Hahaha, FML er så genialt. Men MLIA er faen meg like bra. Today, I realized that if the world ends in 2012, I will never see the last Harry Potter movie. I am more upset by this than I am about dying. MLIA Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 er man lat hvis man har latt en pc som er ferdig bygd, ferdig instalert og all den møkka bare stå der uten og koble den til ? Ja. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvorfor er volvo gutten her enda?.. Han som skjører rust førti ! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Today, I'm travelling to England for an important meeting. I'm norwegian, and my name is Bård. I have to introduce myself as bored the whole day, because that's how my name is pronounced. FML - hahahahahhaha Hahaha, FML er så genialt. Men MLIA er faen meg like bra. Today, I realized that if the world ends in 2012, I will never see the last Harry Potter movie. I am more upset by this than I am about dying. MLIA MLIA Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Vet dere hva det teiteste i verden er? Å elske ett bilmerke og hate et annet. Å elske en type musikk og hate en annen sjanger. Verden er IKKE svart/hvitt. Det er ikke enten/eller. OPEN your eyes. (Ja, jeg snakker til deg, Captain.) Endret 8. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Today, I'm travelling to England for an important meeting. I'm norwegian, and my name is Bård. I have to introduce myself as bored the whole day, because that's how my name is pronounced. FML - hahahahahhaha Hahaha, FML er så genialt. Men MLIA er faen meg like bra. Today, I realized that if the world ends in 2012, I will never see the last Harry Potter movie. I am more upset by this than I am about dying. MLIA Japp. MLIA er en av favorittsidene mine. Men skjer jo aldri noe MLIA her i bodø. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Today, I'm travelling to England for an important meeting. I'm norwegian, and my name is Bård. I have to introduce myself as bored the whole day, because that's how my name is pronounced. FML - hahahahahhaha Hahaha, FML er så genialt. Men MLIA er faen meg like bra. Today, I realized that if the world ends in 2012, I will never see the last Harry Potter movie. I am more upset by this than I am about dying. MLIA MLIA Samme her, I feel the exact same way. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 er man lat hvis man har latt en pc som er ferdig bygd, ferdig instalert og all den møkka bare stå der uten og koble den til ? Ja. men, men, det er jo minst 5 kabler jo Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 VOLVO 850 !!!! EARTH IS CALLING ! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Harry Potter-relaterte MLIA er søren meg noe av det beste. Jeg kjenner meg igjen rett som det er. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Anonymitet på nett er en illusjon. Jeg gir faen i anonymiteten, hvorfor skjule den jeg er? Fullt navn, telefonnr. og ip-adresse er tilgjengelig med få klikk. På en måte er det flott å være åpen om hvem man er, da skal det mer til før man tøyer grensen *alt* for langt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vet dere hva det teiteste i verden er? Å elske ett bilmerke og hate et annet. Å elske en type musikk og hate en annen sjanger. Verden er IKKE svart/hvitt. Det er ikke enten/eller. OPEN your eyes. (Ja, jeg snakker til deg, Captain.) For en vakker tale. Jeg spiser nesten alt av musikk selv Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) *kobler opp i7 rig* dere gjør da ? Endret 8. desember 2009 av alexbalibander Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vet dere hva det teiteste i verden er? Å elske ett bilmerke og hate et annet. Å elske en type musikk og hate en annen sjanger. Verden er IKKE svart/hvitt. Det er ikke enten/eller. OPEN your eyes. Enig når det kommer til musikk, gjenstander og slikt, men når det kommer til folk er det faen meg enten eller. Enten liker jeg og respekterer noen eller så misliker jeg de og respekterer de like mye som ei ku respekterer bonden. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 BE HAM FORSVINNE DAAH !!!!! Kan ikke du dra istedenfor? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Han forsvant av seg selv... Der har dere alle bevis på hvor svake disse volvo folka er. Tøff i trynet vett, helt til det virkelig gjelder da pisser de i buksa Og huusk, BMW ! <3 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Laaangtnick: Om du hadde fått valget; valgfri splitter ny volvo eller en normal 15 år gammel bmw? *alt* er relativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg