Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du sove i 13 timer SJur, det er jo normalt for deg:P Har sett at du nettopp har våknet ofte når jeg har kommet hjem fra skolen xD

Men de siste ukene har jeg hatt det mer normalt og bare sovet 4-8 timer, noe som er perfekt for meg.

Derfor føles det rart å plutselig våkne klokka seks på kvelden.

Lenke til kommentar

Fordi at de som gjør det er de samme som mener at alle skal være velkomne i DNFK, uten at det stopper dem fra å på mest mulig passivtaggressivt vis skape sin egen sosiale lille sirkel innad i tråden.

Er det noen andre som har hørt Them Crooked Vultures og blitt imponert?

Josh Homme gjorde det vanskelig for seg selv da han klimakset for femten år siden med Welcome to Sky Valley.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar
Er det et problem at folk danner sine egne sosiale små sirkler innad i tråden? Er det unaturlig? Er det mot retningslinjene? Eller vil du bare påpeke at det skjer?

Turn off the whine plox.

edit:

Er det forresten ikke vanlig å ha noen dråper vann i brennevin for å "åpne" den litt mer?

Kommer veldig ann på typen.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Jeg må si at det er litt sært at dere kaller hverandre ved ekte navn.

Hvorfor det, egentlig?

Hei, Jonas <3 <3! Jeg har aldri møtt deg, men jeg kjenner deg sååååååå godt!

Det er vel egentlig sant på sett og vis, dog.

Endret av Lenne
Lenke til kommentar

For min del er jeg vel ofte på fornavn med de jeg faktisk kjenner, og har møtt. Finnes et par unntak, men som regel kjenner jeg personene jeg bruker fornavnet på. (Eivindpus<3)

Hvorfor velger flere av dere å ikke oppgi identiteten deres? Lenne og Lord Britishface..

Lenke til kommentar
For min del er jeg vel ofte på fornavn med de jeg faktisk kjenner, og har møtt. Finnes et par unntak, men som regel kjenner jeg personene jeg bruker fornavnet på. (Eivindpus<3)

Samme her. Om jeg faktisk vet hvem de er og har pratet med de face to face ser jeg stort sett liten grunn til å kalle f.eks Jonas for clvn eller Ida2 for penistrygve.

edit:

De to er dårlige eksempler siden jeg har brukt noen timer med de, but you catch my drift.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Hvorfor velger flere av dere å ikke oppgi identiteten deres? Lenne og Lord Britishface..

Fordi alle egentlig vet hvem vi er. De bare prøver å fornekte sannheten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...