Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Befinner seg kun på idéstadiet enda. Det med varmeledningsevnen til olje har jeg fundert litt på, og kommet frem til at "trafoolje" eller lignende burde gå bra. Er snakk om et laveffektssystem uansett. En av 3M™ Fluorinert™ Electronic Liquids-veskene burde kunne fungere greit. Angående PSU veit jeg at en vanlig SMPS-PSU vil fungere, og er enklere. Får se litt, er jo langt fra sikkert at prosjektet blir gjennomført. Penger er et problem her i gården, og tusenlappene har en tendens til å fly når man begynner på noe slikt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Smakte Monster i dag.... BLÆÆÆH !

 

RedBull er en sikker vinner :)

 

Wæææ, monster smaker jo fantastisk :D

 

 

Javel...?

Tok tre små slurker så begynte det og smake en blanding av pære/eple, hårgele, fuktighetskrem og noe annet rart...

 

Det var 40kroner wasted det....40 kroner for 3 små slurker av en 500ml.

 

 

 

Monster = Fail :D

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
Jiha!

4 i Tysk muntlig! Ikke en sekser, men er jammen fornøyd. :D Endelig ferdig med tysk i skole. :D:D

Strøk du på eksamen i vår? :p

 

Smakte Monster i dag.... BLÆÆÆH !

 

RedBull er en sikker vinner :)

 

Wæææ, monster smaker jo fantastisk :D

 

 

Javel...?

Tok tre små slurker så begynte det og smake en blanding av pære/eple, hårgele, fuktighetskrem og noe annet rart...

 

Det var 40kroner wasted det....40 kroner for 3 små slurker av en 500ml.

 

 

 

Monster = Fail :D

40 spenn for 500ml? Lolwut?

Lenke til kommentar
Jiha!

4 i Tysk muntlig! Ikke en sekser, men er jammen fornøyd. :D Endelig ferdig med tysk i skole. :D:D

 

Fikk beskjed om at tysk karakteren ikke gjaldt på beregning av snitt. Så jeg dreit selfølgelig i det jævla dritt faget og strøk med glede :p (1)

 

Trenger forslag til komedie.. :) Får hyggelig besøk på torsdag, og gidder ikke se sippefilm.

 

 

Yes Man ! :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...