Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Herregud, Gisle. Fyren sier "Fuck You" til noen som bare kommenterte at det var mye krangling. Hva forventer du?
At vi skal være flinke og holde kjeft. Det kommer til å smelle tilbake i trynet på oss, vedder jeg på. Plutselig er det sånn "Dere må slutte å holde folk utenfor i forumkafeen, det er til for alle!".

EDIT: Sorry b-real, så ikke innlegget ditt før nå.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uti vår hage 2 ? det eier

håper det er greit for alle at jeg skriver dette, hvis dere fortsatt hater meg og vil avt jeg skal komme helvetes langt unna tråden skal jeg selfølgelig infri ønskene deres. tross alt er jo jeg bare en dum nykomling som ikke har peiling på rettskriving

Lenke til kommentar

Wheelman! :D

håper det er greit for alle at jeg skriver dette, hvis dere fortsatt hater meg og vil avt jeg skal komme helvetes langt unna tråden skal jeg selfølgelig infri ønskene deres. tross alt er jo jeg bare en dum nykomling som ikke har peiling på rettskriving

neida, bare bli du :)

bare ikke si "fuck you" til alt og alle.

Endret av Kexxy er sexxy!
Lenke til kommentar
Slapp av, desto mer du poster/skriver, desto mer kommer rettskrivingen oppover i positiv retning, er derfor en har så mye poster som en har, en holder rettskrivingen min ved like :)
Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hva folk synes er så artig med "Boretslaget". Stoltenberg-fyren finnes jo ikke artig what so ever. Er på grensa til tragisk dårlig jo.

Endelig noen andre som er enig med meg!

Venner og familie ler seg i filler av fyren og programmet hans, bare jeg sitter der og ser ikke humoren.

--

Faen, krangla med mamma igjen.

Kan hu ikke bare gi seg med å mase og tro at alt løser seg om hu bare stapper i meg tabletter?

Jævla kvakksalver av en pilletriller ><

Lenke til kommentar

Jeg synes min metode for å få folk til å skrive riktig er ganske grei jeg. Uten å henge ut folk så svarer jeg på det de sier. MEN jeg uthever de tingene som er skrevet feil når jeg skriver dem riktig. På den måten så unngår jeg å direkte hakke på folk, men jeg kan hjelpe dem å skrive riktig. Det hjelper som regel mye mer enn å "angripe" folk.

Lenke til kommentar
L4r5, enkelte mennesker VIL ikke forbedre seg, for det er ikke DE som tar feil, det er alle andre.

Men kan du klandre disse menneskene når hver enkelt post som de kommer med blir kommentert på med et eller annet? Du hadde selv blitt ganske forbannet skal jeg love deg.

Lenke til kommentar

jeg mener ivartfall at om du skal være her, så skal du vise respekt for andre brukere (frem til de gjør noe annet mot deg) og være hyggelig... resten kommer du ganske fort inn i etterhvert som du skriver :)

Lenke til kommentar
Men kan du klandre disse menneskene når hver enkelt post som de kommer med blir kommentert på med et eller annet? Du hadde selv blitt ganske forbannet skal jeg love deg.
Aww, om folk har en innstilling med at de faktisk vil forbedre seg er ikke jeg typen til å prøve å provosere dem, men folk med så motbydelige holdninger som det eksempelet mitt ber i praksis om det.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...