Minus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hmm, føler bare at jeg er innom her hele tiden og bare leser, men aldri skriver noe. Så... hei, folkens. Hei! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Suger med landslag. Eier deg med Chelsea Chelsea er konge i Fifa. Anelka er awesome i 2010-versjonen. Dessverre synes jeg ikke Drogba er så god... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Suger med landslag. Eier deg med Chelsea Chelsea er konge i Fifa. Anelka er awesome i 2010-versjonen. Dessverre synes jeg ikke Drogba er så god... Jeg har ikke 2010. Vi spilte 09 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvem spiller fjorårets spill'a? :| Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Den nye American Pie-filmen og iskald Pepsi Max på boks! Det suger ikke akkurat! Endret 7. desember 2009 av Kranjcar Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvem spiller fjorårets spill'a? :| De som ikke har råd til årets. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvem spiller fjorårets spill'a? :| De som ikke har råd til årets. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tok den, Sameboe! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tok den ikke. Norsk humor? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tok den ikke. Norsk humor? Det var et bilde av en julekake som heter "Fattigmann". Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Dude, 500kr? Ja. Det er MYE penger. Alt overskuddet mitt etter at mat og husleie er betalt går til øl. 500 kroner er jo mellom en og to måneders pilsbudsjett. UKA tok alt jeg hadde. Og den kaka der heter fattigmann. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Den nye American Pie-filmen og iskald Pepsi Max på boks! Det suger ikke akkurat! Synd filmen er helt elendig, da =/ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ... er nordmenn så blakke, altså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Mye oppstyr det blir om jeg lager tråd om hvor kjøpe kondomer... Hva skjer her da? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Den nye American Pie-filmen og iskald Pepsi Max på boks! Det suger ikke akkurat! Synd filmen er helt elendig, da =/ Oh yes! Satte heller på American Pie 2 jeg! Den er syyyk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gah, jeg har ikke godt av spill Først hekta på Fallout 3, tar pause for å prøve og spille litt WoW igjen, går noen dager, og så får jeg Bioshock, Oblivion og strømkabel til 360en. Ja ja, so much for that Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gah, jeg har ikke godt av spill Først hekta på Fallout 3, tar pause for å prøve og spille litt WoW igjen, går noen dager, og så får jeg Bioshock, Oblivion og strømkabel til 360en. Ja ja, so much for that Det er ikke spill du ikke har godt av, det er Bethesda Softworks sine produkter du ikke har godt av. De er altfor gode Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ble en meget improvisert nattmat med oppvarmet biff og rå løk. Men nattmat slår aldri feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg