lockdog Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg heller begynner ikke forfra i tråder med 13970 sider, men sjekker stort sett alltid førsteposten første gang jeg leser i tråden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Å sjekke førsteposten er obligatorisk. Stort sett leser jeg kronologisk, eller så leser jeg første og siste side. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja, jeg har ikke lest bakfra alle sidene i DNFK, men i tråder som er, tja, under 15 sider leser jeg alltid bakfra. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Om det er maks 5-6 sider, så pleier jeg å ta meg tid til å lese hele tråden fra start til slutt. Er ikke så glad i å lese fra slutt til start. Liker å kunne danne meg en mening utover i tråden, fremfor å få alle de "endelige" argumentene først, for så å lese de "halvferdige". Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Desutten er jeg i nord-norge. Forklarer alt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Stakar nasse Om han ville ha venner burde han ikke spredd rundt seg bakterier og drit. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Stakar nasse er ikke det Shikaru sin tegning? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Om det er maks 5-6 sider, så pleier jeg å ta meg tid til å lese hele tråden fra start til slutt.Er ikke så glad i å lese fra slutt til start. Liker å kunne danne meg en mening utover i tråden, fremfor å få alle de "endelige" argumentene først, for så å lese de "halvferdige". Spennende. Jeg var ikke klar over at jeg leste baklengs, inntil en venn av meg påpekte det. Nå som jeg faktisk vet om det, skal jeg prøve å lese normalt jeg også. Tok akkurat meg selv i å lese en tråd baklengs.. -_- Endret 7. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvor er vinnerene av HW.no's julekalender!?!?! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvor er vinnerene av HW.no's julekalender!?!?! I HW sin database Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Stakar nasse er ikke det Shikaru sin tegning? nei? fikk du det fra? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 husker egentlig ikke, en eller annen tråd jeg har sett innom Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvor er vinnerene av HW.no's julekalender!?!?! I HW sin database Me wanna see. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Dette her smaker grise digg!1 ¨ Endret 7. desember 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kims Classic salt og salsa dip med Rocky Balboa på TV = Check På tide og hvile øyet for morgen dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg