Staalkontroll Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Altså. Jeg har kommet til en musikalsk konklusjon. Britney Spears GRUSER Dimmu Borgir. oO Har det noen gang vært noe tvil? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 *ignorerer eplefe* Du bryr deg ikke om andres meninger gjør du? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Det varmer egentlig hjertet mitt litt at noen tar seg bryet med å bli så provosert av det jeg sier at de må understreke at de ignorerer det. Endret 2. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 *ignorerer eplefe* Du bryr deg ikke om andres meninger gjør du? Jo, det gjør han. Ellers hadde han ikke trengt å skyte ut alle pigger for å forsvare seg. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva er det jeg ikke får med meg her? Oppsummering!!! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har det noen gang vært noe tvil? Ja-a. Dimmus fanklubb gruser jo Britneys fanklubb. Det var grunn til tvil. I en kort periode. x) Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 jo kansje litt. men ikke når andres holdninger overhodet ikke har noe tilfelles med mine egene ? og nor folks holdninger brukes mot meg for å mobbe meg ? Det varmer egentlig hjertet mitt litt at noen tar seg bryet med å bli så provosert av det jeg sier at de må understreke at de ignorerer det. *Ignorerer eplefe enda en gang* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Herregud. Du oppfører deg som en idiot, da liker ikke folk deg. Er det så rart? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva er det jeg ikke får med meg her? Oppsummering!!! Addan er en tikkende bombe. Han er sint på alt og alle fordi noen hakket på ham. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jo, det gjør han. Ellers hadde han ikke trengt å skyte ut alle pigger for å forsvare seg. Kan jo være sant, ikke vet jeg. Virker ikke som den hyggeligste personen, denne brukeren. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Morsomt, Addan har allerede ignorert Eplefe hele to ganger, men det stopper ham ikke fra å svare på postene hennes. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 jo kansje litt. men ikke når andres holdninger overhodet ikke har noe tilfelles med mine egene ? og nor folks holdninger brukes mot meg for å mobbe meg ?Når andres holdninger ikke har noe til felles med dine egne. Skulle det være et spørsmålstegn der? Eller, skulle det egentlig være spørsmålstegn i det hele tatt? Og det er ikke våre holdninger som brukes til å "mobbe" deg. Det er dine. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Svipp. Så bytter dere samtaleemne og lar persondritkasting være et tema dere kan ta opp med vedkommende på en høflig måte via PM eller andre metoder. Og pirking på skrivefeil: La være. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 /me stiller seg på sidelinja med pon-pon-ting-eller-hva-nå-enn-det-heter og heier på b-real Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Skit i rettskrivingen nå, jeg vil finne ut av hva som plager han... Det hjelper ikke en å krangle, og dytte sine egne meninger på andre. Alle vi er forskjellige, og det er positivt til en viss grad. Ingen er imot deg, men du må opptrå mer varsomt blant folk... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Men du pirker ikke på at enkelte bruker stygge ord mot andre? Neivel. Selv om man blir hakket på betyr ikke det at man har rett til å oppføre seg som en [sensurert]. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Herregud, Gisle. Fyren sier "Fuck You" til noen som bare kommenterte at det var mye krangling. Hva forventer du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Helga er ikke den samme uten en god gammel SO6-personkrangel. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Herregud, Gisle. Fyren sier "Fuck You" til noen som bare kommenterte at det var mye krangling. Hva forventer du? Jeg forventer at dere legge diskusjonen død og lar det ligg og la en moderator ta seg av dette. MOVING ONE.. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Svipp. Så bytter dere samtaleemne og lar persondritkasting være et tema dere kan ta opp med vedkommende på en høflig måte via PM eller andre metoder. Og pirking på skrivefeil: La være. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg