Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Traff forøvrig Datasjur's andre søster på butikken idag. Hadde ikke sagt nei til henne heller Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Brun*host*krem :!: Hun er HEIT! DE muggene ffs! Mugger, joa. Men æsj værre en fjortis sminkeungene i klassa mi jo Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har til gode å se at dere faktisk takker nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har dere lagt ut bilde av henne jeg må få dere til å fjerne igjen, eller har dere bare tilgang til profilen hennes? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har Fifa10! Jeg har CoD: MW2! I win Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kan dere vennligst slutte å diskutere søstrene mine? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har til gode å se at dere faktisk takker nei. Pfft. Ville ikke tatt i deg med en pinne Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tørr ikke se på sixth sense.... Han lille ungen som ser dæuinger står opp alena midt på natta for en liten døde vandring wtf lissom?.... Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Kan dere vennligst slutte å diskutere søstrene mine? Du må skjønne at enkelte her rett og slett ikke skulle hatt tilgang på teh intarwebz i det hele tatt. Det skulle vært en aldersgrense på sånt. Hadde vi satt den til 14 år ville det ikke vært stort mange igjen her. Skjerp dere et par hakk, da. Det er faktisk nesten litt flaut. Herr Brun: Det var ikke det du sa i går. Endret 7. desember 2009 av Lenne Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har Fifa10! Jeg har CoD: MW2! I win Jeg har det forresten på PS3. Er MW2 moro? Har ikke prøvd det enda, men har fått en underlig følelse at alle andre spiller det. Sjur: Jeg diskuterer ikke søstrene dine. *Føle seg flink* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kan dere vennligst slutte å diskutere søstrene mine? Du må skjønne at enkelte her rett og slett ikke skulle hatt tilgang på teh intarwebz i det hele tatt. Det skulle vært en aldersgrense på sånt. Hadde vi satt den til 14 år ville det ikke vært stort mange igjen her. Skjerp dere et par hakk, da. Det er faktisk nesten litt flaut. Herr Brun: Det var ikke det du sa i går. Jeg ville heller satt den til 18. Eller 20 Eller enda bedre. Tatt betaling for å få være medlem, betaling for avatar, betaling for mulighet til å søke og sende PM etc. Samt gitt folk advarsler og bannet over en lav sko. Reglene til SomethingAwful Kristian, flink =D Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg ville heller satt den til 18. Eller 20 Hva skjer da med uskyldige, harmløse brukere? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kan dere vennligst slutte å diskutere søstrene mine? Herr Brun: Det var ikke det du sa i går. Jeg bare tulla! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Minus, så ikke posten din før nå Ja MW2 er awesome! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg ville heller satt den til 18. Eller 20 Hva skjer da med uskyldige, harmløse brukere? Var derfor jeg satte opp alternativet med betaling for tilgang og alskens forskjellige funksjoner og goder, og banning over en lav sko. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Natrich: Hva går det ut på? Er det Counter Strike på Playstation? Æsj, telefonen min er teit! Av og til bare nekter den å sende SMS. I tillegg tar det lang tid å skru den av og på så lurer på om jeg ikke skal kjøpe meg ny snart. Eventuelt oppdatere firmwaren. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) MW2 er taktikk, på SP så er det ikke bare å storme med M4, alt går bedre hvis man tenker litt. På MP er det også gøy, hvis man spiller med ordentlige folk som snakker sammen. Special Ops er glasuren på kaken! So... MW2 er ikke CS på Xbox Datasmurf, oija. Endret 7. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Bena dine er så lekre at jeg vil kalle ett av dem Jul og det andre Nyttår. Skal vi møtes i romjula noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg