L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da Brun, L4r5 og jeg var unge, så sendte moderatorene ut torpedoer som ga oss juling om vi slang dritt på forumet. Det var i de dager da Jarmo fikk invilget sitt største ønske: http://photos1.blogger.com/photoInclude/bl...0/62483229d.jpg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Israel Crap Palestina Crap Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du har forsåvidt et poeng der! Men noe sier meg at dette ikke er det siste dere har sett av krangler med meg her ;s Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jaja! Men jeg kommer aldri til og bli perfekt.Sameboe: Nei Ikke nå, men før. Likevel så drar du det opp nå? Hva er relevant med det Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nei, du sa deg enig Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg er ingen same! Og du kan bare være stille same faens boe med de der slemme utallelsene dine om meg! Jeg har ikke sagt en dritt om deg jo Han kjefter på de han ønsker, de må ikke ha gjort noe. Livet er herlig:P Sameboe: overse, please gjør det;) Quake: Ta og klapp igjen nå. Du tuter om hvor ille du har det, men alikevel så sitter du og fyrer pååunder. Endret 7. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hva har en og annen nutcase med saken å gjøre? All land har noen slike. Faktum er og forblir at Israel er en demokratisk stat som gjør det den må for å forsvare sine innbyggere mot islamistisk terrorisme og makthungrige despoter.For å være ærlig så synes jeg de går litt langt til tider. Det kan selvsagt være enkelte nutcaser i militæret som står for akkurat det da. Men i så fall så har de et problem med den psykologiske screeningen av soldatene sine. For det har vært litt vel mange diskutable situasjoner til tider. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jaja, som jeg har sagt før. Ganske merkelig at jeg faktisk har fått stemmer i den årets medlemsgreia, og attpåtil faktisk kommet i kvartfinalen! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Israel Crap Palestina Crap Så hva er din mening? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg er ingen same! Nordlending, same, same shit different wrapping. Så hva er din mening? At begge landene er crap. Palestina ble fratatt land, noe som er galt, men det rettferdiggjør ikke terroraksjoner. De er idioter hele gjengen og palestina er dumme nok til å kjempe en krig de ikke kan vinne. Endret 7. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 :!: Er som melkesjokolade det...... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 For å være ærlig så synes jeg de går litt langt til tider. Det kan selvsagt være enkelte nutcaser i militæret som står for akkurat det da. Men i så fall så har de et problem med den psykologiske screeningen av soldatene sine. For det har vært litt vel mange diskutable situasjoner til tider. Det kan godt hende. Det er jo begrenset hvor godt man kan screene når man har allmenn verneplikt for både kvinner og menn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jaja, som jeg har sagt før. Ganske merkelig at jeg faktisk har fått stemmer i den årets medlemsgreia, og attpåtil faktisk kommet i kvartfinalen! Folk synes du er fantastisk morsom Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Så hva er din mening? At begge landene er crap. Palestina ble fratatt land, noe som er galt, men det rettferdiggjør ikke terroraksjoner. De er idioter hele gjengen og palestina er dumme nok til å kjempe en krig de ikke kan vinne. Og du tror kansje Israel vinner? Alt de gjør der å skape mer hat og fiendeskap mot seg selv. Forøvrig er ikke Israel å annse som et land! Det har hverken standfestet grenser eller hovedstat. Har faktisk vel så mye tro på Somaliland som nasjon. Om ikke mer... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Og du tror kansje Israel vinner? Alt de gjør der å skape mer hat og fiendeskap mot seg selv. Ingen vinner, men Israel har makt til å fjerne Palestina fra kartet. Palestina her ikke makt til å fjerne Israel. Mao, idioter. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Og du tror kansje Israel vinner? Alt de gjør der å skape mer hat og fiendeskap mot seg selv. Ingen vinner, men Israel har makt til å fjerne Palestina fra kartet. Palestina her ikke makt til å fjerne Israel. Mao, idioter. I et vakuum så hadde kanskje den logikken fungert. Men verden består av mer enn bare Palestina og Israel. Iran, f. eks. Og resten av araberlandene. Og FN. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 I et vakuum så hadde kanskje den logikken fungert. Men verden består av mer enn bare Palestina og Israel. Iran, f. eks. Og resten av araberlandene. Og FN. Israel kan kverke de også. At de har USA i ryggen hjelper bra, da USA kunne destruere alle de møkkalandene hver dag i mange hundre år om de ønsker. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det blei burger til 20 kroner også i dag, men jeg spiste havergrøt til frokost - så da.......... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Israel har flere ganger gått for langt for USA som de hadde utryddet den palestinske befolkningen hadde ikke USA bare sittet og sett på og forsvart Israel i FNs sikkerhetsråd! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Sånn, då ber det ut med meg for å selge kristtorn trur de at eg får seld noko? edit: dobbeltpost Endret 7. desember 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg