Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ingen same! Og du kan bare være stille same faens boe med de der slemme utallelsene dine om meg!

Jeg har ikke sagt en dritt om deg jo :dontgetit:

Han kjefter på de han ønsker, de må ikke ha gjort noe.

Livet er herlig:P

Sameboe: overse, please gjør det;)

Quake: Ta og klapp igjen nå.

Du tuter om hvor ille du har det, men alikevel så sitter du og fyrer pååunder.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Hva har en og annen nutcase med saken å gjøre? All land har noen slike. Faktum er og forblir at Israel er en demokratisk stat som gjør det den må for å forsvare sine innbyggere mot islamistisk terrorisme og makthungrige despoter.
For å være ærlig så synes jeg de går litt langt til tider. Det kan selvsagt være enkelte nutcaser i militæret som står for akkurat det da. Men i så fall så har de et problem med den psykologiske screeningen av soldatene sine. For det har vært litt vel mange diskutable situasjoner til tider.
Lenke til kommentar
Jeg er ingen same!

Nordlending, same, same shit different wrapping.

Så hva er din mening?

At begge landene er crap. Palestina ble fratatt land, noe som er galt, men det rettferdiggjør ikke terroraksjoner. De er idioter hele gjengen og palestina er dumme nok til å kjempe en krig de ikke kan vinne.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
For å være ærlig så synes jeg de går litt langt til tider. Det kan selvsagt være enkelte nutcaser i militæret som står for akkurat det da. Men i så fall så har de et problem med den psykologiske screeningen av soldatene sine. For det har vært litt vel mange diskutable situasjoner til tider.

Det kan godt hende. Det er jo begrenset hvor godt man kan screene når man har allmenn verneplikt for både kvinner og menn.

Lenke til kommentar
Så hva er din mening?

At begge landene er crap. Palestina ble fratatt land, noe som er galt, men det rettferdiggjør ikke terroraksjoner. De er idioter hele gjengen og palestina er dumme nok til å kjempe en krig de ikke kan vinne.

Og du tror kansje Israel vinner? Alt de gjør der å skape mer hat og fiendeskap mot seg selv.

Forøvrig er ikke Israel å annse som et land! Det har hverken standfestet grenser eller hovedstat. Har faktisk vel så mye tro på Somaliland som nasjon. Om ikke mer...

Lenke til kommentar
Og du tror kansje Israel vinner? Alt de gjør der å skape mer hat og fiendeskap mot seg selv.

Ingen vinner, men Israel har makt til å fjerne Palestina fra kartet. Palestina her ikke makt til å fjerne Israel. Mao, idioter.

I et vakuum så hadde kanskje den logikken fungert. Men verden består av mer enn bare Palestina og Israel. Iran, f. eks. Og resten av araberlandene. Og FN.

Lenke til kommentar
I et vakuum så hadde kanskje den logikken fungert. Men verden består av mer enn bare Palestina og Israel. Iran, f. eks. Og resten av araberlandene. Og FN.

Israel kan kverke de også. At de har USA i ryggen hjelper bra, da USA kunne destruere alle de møkkalandene hver dag i mange hundre år om de ønsker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...