Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ser du. Alltid blir det krangling her! Så fort jeg åpner kjeften med mine meninger så klikker samen og herr brun. Herr brun: Du minner meg om..om..En eller annen fyr.

Nå var det faktisk Slimda som sa "same faen" og ikke Sameboe;)

Og du legger så opp til krangling og etterpå så skal alle syns synd på deg.

Du ser feilen?

L4r5: :!:

Håper noen tok den, men er såvidt jeg forstår den selv:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Glimti: Tviler ikke, Israel blir mer og mer et land som minner meg om plata i Oslo hvis du hadde gitt de som sto der våpen...........

Det der var usedvandlig godt sagt. :hmm:

Det var det definitivt. :yes: Men først og fremst så skyldes det at griser er urene dyr for både jøder og muslimer så de vil vel unngå å bruke det ordet.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Hvordan du kan ha over 4000 innlegg i politikk og samfunn, og fortsatt være på det der nivået, er for meg uforståelig.

Men om man leser noen av de fire tusen innleggene, så er det plutselig ikke så merkelig lenger. Han lever i sin egen lille drømmeverden, hvor han bare leser det han vil lese og forstår det han ikke skjønner.

Jeg gav opp Politikk og Samfunn for lenge siden. Kudos til Geir og gutta som fortsatt prøver, though.

Ser du. Alltid blir det krangling her! Så fort jeg åpner kjeften med mine meninger så klikker samen og herr brun. Herr brun: Du minner meg om..om..En eller annen fyr.

Someone please call nine whine whine!

Lenke til kommentar
Men siden du ikke vil ha for noe annet enn å putte det i munnen til andre så får ikke du.

Kan godt ta den jeg.

Ring meg når det har roet seg her, stikker ut en tur jeg. Tjo-bing!

Quakie: Du bryr deg jo tydeligvis når du klager over at folk er "slemme" mot deg.

Da Brun, L4r5 og jeg var unge, så sendte moderatorene ut torpedoer som ga oss juling om vi slang dritt på forumet.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Merkelig at du alltid er her når det er krangling, eller hva?

Ja, synes jeg også! Men then again. Jeg har "æren" av og fått dnfk stengt et par ganger :p Enten dere liker det eller ikke! Dere skjønner jeg skriver akkurat hva jeg vil og da bryr jeg meg ikke om hva noen synes om det! Sånn er jeg bare, skal ikke forandre på sannheten eller noe, eller sie noe annet enn det jeg mener. For jeg er bare ærlig, sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Det er midt på dagen og jeg er alene i huset.

Jeg står midt i stuen, jeg stirrer ut av vinduet og stirrer ned mot havet.

Med ett blir jeg redd fordi jeg ser at havet kommer nærmere.

*Peke i retning rommet der alle menneskene bryr seg*

Med ett blir jeg redd fordi jeg ser at havet kommer nærmere.

Innbiller du deg for mye etter å ha sett 2012?

Jeg har ikke sett 2012 og har heller ingen planer om det, da jeg ikke har noe til overs for slikt tull.

Hovedsaklig var det tatt fra deLillos' fantastiske "Hjernen er alene", noe omskrevet.

Satt og hørte på Seigmens versjon da jeg skrev det.

Lenke til kommentar
Israel har verdens best utdannede befolkning og er står støtt som en enslig demokratisk bastion i en ørken av diktaturer og fundamentalister.
Problemet er at store deler av Israels befolkning er like fundamentalistiske som resten av nabolaget.
Lenke til kommentar

Merkelig at du alltid er her når det er krangling, eller hva?

Ja, synes jeg også! Men then again. Jeg har "æren" av og fått dnfk stengt et par ganger :p Enten dere liker det eller ikke! Dere skjønner jeg skriver akkurat hva jeg vil og da bryr jeg meg ikke om hva noen synes om det! Sånn er jeg bare, skal ikke forandre på sannheten eller noe, eller sie noe annet enn det jeg mener. For jeg er bare ærlig, sånn er det med den saken.

skal jeg høre på skitsnakk så setter jeg heller på oddasàt

Lenke til kommentar
Problemet er at store deler av Israels befolkning er like fundamentalistiske som resten av nabolaget.

Hva har en og annen nutcase med saken å gjøre? All land har noen slike. Faktum er og forblir at Israel er en demokratisk stat som gjør det den må for å forsvare sine innbyggere mot islamistisk terrorisme og makthungrige despoter.

Og verden er sort/hvit.

Jaja! Men jeg kommer aldri til og bli perfekt.

Det er det heller ingen som vil at du skal være. Men dæven så fint det hadde vært om du av og til kunne ta til deg bare ørlitte granne kritikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...