Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du er voksen herr brun, jeg er ungdom. Jeg har et liv. Det har ikke du. Lol wut? 1: hva er sammenhengen? 2: Hva vet du om det? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg veit ikke om jeg er arisk engang. Jeg er nordlending! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ville ikke kallet Herr Brun for voksen heller, han er jo bare stakkarslige 19 år. Jeg veit ikke om jeg er arisk engang. Jeg er nordlending! same faen som man sier på fint norsk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja, så kan jeg skyve den opp i munnen din nå Jeg trenger ikke hjelp med å spise. Boller har jeg selvsagt. Hjemmelagde tilogmed. Men siden du ikke vil ha for noe annet enn å putte det i munnen til andre så får ikke du. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du syter og syter som en liten grinete drittunge over hvor slemme de store stygge ulvene rundt deg er, men du er kke et hakk bedre;) Enig. Pælm'n ut. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er ingen same! Og du kan bare være stille same faens boe med de der slemme utallelsene dine om meg! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har dere foresten hørt at Israel vil kalle svineinnfluensaen for mexicoinnfluensa? :!: Når det først snakkes så mye om svineinnfluensaen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er midt på dagen og jeg er alene i huset. Jeg står midt i stuen, jeg stirrer ut av vinduet og stirrer ned mot havet. Med ett blir jeg redd fordi jeg ser at havet kommer nærmere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Litt mye GLobal Warming? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det gøyeste som skjer i DNFK er når det ikke er små barn som hisser seg opp over ingenting og andre barn - store og små - egger dem. smurf out Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Når folk døvver så bør man jo ta det seriøst. Det er ikke mitt ansvar at andre ikke skal bli syke, det er deres. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Med ett blir jeg redd fordi jeg ser at havet kommer nærmere. Innbiller du deg for mye etter å ha sett 2012? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Quakie: Du minner meg om Sleep4life Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Hvordan du kan ha over 4000 innlegg i politikk og samfunn, og fortsatt være på det der nivået, er for meg uforståelig. Men om man leser noen av de fire tusen innleggene, så er det plutselig ikke så merkelig lenger. Han lever i sin egen lille drømmeverden, hvor han bare leser det han vil lese og forstår det han ikke skjønner. Endret 7. desember 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Ser du. Alltid blir det krangling her! Så fort jeg åpner kjeften med mine meninger så klikker samen og herr brun. Herr brun: Du minner meg om..om..En eller annen fyr. Endret 7. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Glimti: Tviler ikke, Israel blir mer og mer et land som minner meg om plata i Oslo hvis du hadde gitt de som sto der våpen........... Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er midt på dagen og jeg er alene i huset.Jeg står midt i stuen, jeg stirrer ut av vinduet og stirrer ned mot havet. Med ett blir jeg redd fordi jeg ser at havet kommer nærmere. *Peke i retning rommet der alle menneskene bryr seg* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ser du. Alltid blir det krangling her! Så fort jeg åpner kjeften med mine meninger så klikker samen og herr brun. Herr brun: Du minner meg om..om..En eller annen fyr. Merkelig at du alltid er her når det er krangling, eller hva? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Glimti: Tviler ikke, Israel blir mer og mer et land som minner meg om plata i Oslo hvis du hadde gitt de som sto der våpen........... Det der var usedvandlig godt sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg