Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Av og til undres jeg over hva denne tråden er til for Avogtil lurer jeg på om jeg er awesome. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er det verdt å reise seg opp, gå ned til helsesøsteren, betale 100kr for svineinfluensa sprøyten?100kr er jo ingenting egentlig. Om ikke annet så kjøper det deg en ro om at du vet du ikke får sykdommen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Er du som meg, Nei. Da var det bestemt. L4r5: Jo sant, men nå er ikke jeg i faresonen på noen måte så jeg ser liksom ikke helt poenget, med unntak at jeg kan videreføre viruset. Endret 7. desember 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Av og til undres jeg over hva denne tråden er til for Avogtil lurer jeg på om jeg er awesome. Vi vet alle svaret. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Avogtil lurer jeg på om jeg er awesome. Ingen andre gjør det.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Av og til undres jeg over hva denne tråden er til for Avogtil lurer jeg på om jeg er awesome. Vi vet alle svaret. Jawolh mein kommandant! Endret 7. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg må si at jeg beundrer deg, Datasmurf. Du lever i din egen verden og står på ditt, selv om det motsatte blir bevist. Ja, det er en av kvalitetene jeg har utviklet selv, og en av kvalitetene jeg har fra mamma, og har videreutviklet. Jeg er sta som bare juling, og har funnet ut at min egen verden ofte er bedre enn deres. Beste måten å slippe unna alt faenskapet i livet, er å rømme til sin egen verden. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Snart blir det middag her i huset. Den nest siste episoden av Dexter (sesong fire) har kommet ut. Win! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Copy that loud and clear. Ten - four out. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Beste og beste, fru Blom. Er ihvertfall den enkleste og feigeste måten, etter min mening. Det er jo ikke nødvendigvis en dårlig egenskap, men å flykte til sitt happy place er nok ikke løsningen på alt. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Akkurat vært å tatt svineinfluensa vaksinen! Den var overraskende nok ikke så vond, men blir jo sykt øm i hele overarmen! Gjør jo nesten vondt å bare skrive på tastaturet ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Akkurat vært å tatt svineinfluensa vaksinen! Den var overraskende nok ikke så vond, men blir jo sykt øm i hele overarmen! Gjør jo nesten vondt å bare skrive på tastaturet ! Går over i løpet av 3-4 dager. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nja, fleste som har tatt den ligger sjuke hjemme nå Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Snart blir det middag her i huset. Den nest siste episoden av Dexter (sesong fire) har kommet ut. Win! Genial episode, men det er jo alle de andre episodene óg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nja, fleste som har tatt den ligger sjuke hjemme nåDa er de pingler. Ja, du kan bli litt uggen, men det er ikke ille. For de aller, aller fleste that is. Noen kan selvsagt få litt sterkere reaksjoner, men her snakker vi om noen få prosent. Ikke "de fleste". Tåler de ikke det der så synes jeg synd på de. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Samme her! Men som sagt, får jeg svinern skal jeg på skola om jeg ikke blir skikkelig sjuk! Selvom vi har folk i risikosonen på skolen. Ganske mange faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Beste og beste, fru Blom. Er ihvertfall den enkleste og feigeste måten, etter min mening. Det er jo ikke nødvendigvis en dårlig egenskap, men å flykte til sitt happy place er nok ikke løsningen på alt. Vel, jeg har funnet det som den beste måten, i alle fall når jeg ikke aner hvordan jeg skal ta igjen, og da er det bedre å sitte / stå / ligge der mentalt fraværende og ikke reagere på noe til folk blir lei og finner noe annet å gjøre / andre å plukke på. De gangene jeg har tatt igjen, har ikke gjort saken bedre, og å utsette andre ting har heller ikke hjulpet meg noe mye. Da syns jeg det fungerer best å bare ignorere alt og dra inn i meg selv og bli der en lengre periode og finne ut at jeg trives så godt der inne, at jeg bare kommer ut igjen for en og annen visitt, for å se om ting har blitt bedre. Men det er vel kanskje ikke så bra det heller. Socially awkward ftw Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Samme her! Men som sagt, får jeg svinern skal jeg på skola om jeg ikke blir skikkelig sjuk! Selvom vi har folk i risikosonen på skolen. Ganske mange faktisk. Er ikke det ganske dumt? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Bryr ikke jeg meg om:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg