Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Stresslesstoler er rett og slett digg. Det er Guds gave fra det deilige sunnmørslandet. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Fy faen jeg sitter så perfekt foran PC-en nå. Mamma skulle kaste en gammel stressless, men jeg beholdt den. Nå sitter jeg tilbakelent i stolen og puffen til å ha bena på passer fint under pulten. No more vondt i ryggen fra Allaken. sett hjul på den ! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hahhaha, Quakecry, du skal fornorskes. Fra nå av er du "vibrasjonsgråt" for meg Vibreringsgråt høres bedre ut imo. Det er en mer riktig oversettelse, men synes vibrasjonsgråt høres bedre ut enn vibreringsgråt. Men men, vakkert ble det uansett. Ser for meg Eia forklare hva det betyr, med palatalisering. "Det er når man har hatt en runde med vibratoren, men ikke ble helt fornøyd. Da kommer det en liten vibrasjonsgråt". =D Hva med et indianer navn? Den Skjelvende Gråt klinger ganske greit. Lars sitt indianernavn må vær "Vandre seksualitet" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Lars sitt indianernavn må vær "Vandre seksualitet" "Mystisk Fremmed med Påle i buksen" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg bæsjer kilometer lange bæsjer, med hårstrådiameter Wait.. What? Må ikke det ta uhorvelig lang tid? Eller kommer det ut i overlydsfart? Det tar uhorvelig lang tid edit: "Mystisk fremmed med stor påle under ponchoen, som gjerne ville utforsket enten din søster, datter, mor eller niese" Endret 7. desember 2009 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Overraska over at "dårlige mennesker" hører på god musikk? Faktisk, har jeg større tro på at Lenne = Skarstad. Phail. Jeg velger å fortsette med å leve i fornektelse om at Gapwick = Skarstad.Faktisk, har jeg større tro på at Lenne = Skarstad. Fail NANANANANA JEG HØRER IKKE HVA DERE SIER NANANANANA *holde for ørene og lukke øya og oppføre seg som en 4-åring* Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Kan noen ordne denne avataren, slik at den kommer som tillat størrelse? Altså ikek størrelse, men den er noen kb for mye nå. Endret 7. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Vennligst ikke ødelegg kaféen med sånn piss, quake. Post i dertil egnet tråd Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kommandanten på fjertholmen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kommandanten på fjertholmen. Ja, det er et brukernavn du kan vurdere. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg må si at jeg beundrer deg, Datasmurf. Du lever i din egen verden og står på ditt, selv om det motsatte blir bevist. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kommandanten på fjertholmen. Ja, det er et brukernavn du kan vurdere. Eller kanskje "sersjant drittsekk" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Eller kanskje "sersjant drittsekk"Nei. Det blir for awesome. Man må tilpasse brukernavnet til brukeren vet du. Jeg hadde ikke klart å dra i land brukernavnet "Chuck Norris' overmann" f.eks. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 får vel komme meg på jobb jeg da :/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Eller kanskje "sersjant drittsekk"Nei. Det blir for awesome. Man må tilpasse brukernavnet til brukeren vet du. Jeg hadde ikke klart å dra i land brukernavnet "Chuck Norris' overmann" f.eks. Du er vel en av de som er nærmest, om ikke annet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Eller kanskje "sersjant drittsekk"Nei. Det blir for awesome. Man må tilpasse brukernavnet til brukeren vet du. Jeg hadde ikke klart å dra i land brukernavnet "Chuck Norris' overmann" f.eks. Hmm. Du har jo et poeng der! Men kommandanten på fjertholmen blir jo så langt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg må si at jeg beundrer deg, Datasmurf. Du lever i din egen verden og står på ditt, selv om det motsatte blir bevist. Høhø, litt som religion Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Av og til undres jeg over hva denne tråden er til for Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er det verdt å reise seg opp, gå ned til helsesøsteren, betale 100kr for svineinfluensa sprøyten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg