j-- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Skal ikke klage på 9812nm heller. Ganske imponerende faktisk. Joa... 9812 nanometers = 0.0009812 centimeters Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg ser han skriver det, men merkelig måte å begå kampanje. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg ser han skriver det, men merkelig måte å begå kampanje. Jeg må lære meg å oppdatere sider før jeg svarer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Trykker du på "svar nå" får du siste svar under svarboksen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hahhaha, Quakecry, du skal fornorskes. Fra nå av er du "vibrasjonsgråt" for meg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du har så lite og gjøre clvn:P Ja, faktisk. Noen sleit tydeligvis med å utale nicket mitt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hahhaha, Quakecry, du skal fornorskes. Fra nå av er du "vibrasjonsgråt" for meg Vibreringsgråt høres bedre ut imo. Ja, faktisk. Noen sleit tydeligvis med å utale nicket mitt! De uttalte det vel ikke som "Quakecr y"? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har spist på Burger King, kjøpt nye sko og kjøpt ny renseløsning til piercing. Skal snart fortsette med julepyntingen som har strukket seg over flere dager, men først vurderer jeg om det blir vanilla coke eller cherry coke. Vurderer også å stikke ned på Prix og kjøpe red Bull siden alle snakker sånn om det. Har bare prøvd red Bull en gang for flere år siden og likte det ikke da, men kan jo være jeg endrer oppfattning nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nei, men de sleit uansett! Veit da faen hvorfor Er jo den enkleste tingen i verden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja, faktisk. Noen sleit tydeligvis med å utale nicket mitt! Tell me about it. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Skal ikke klage på 9812nm heller. Ganske imponerende faktisk. Joa... 9812 nanometers = 0.0009812 centimeters Du veit du liker det. Om den hadde vært større ville den aldri passe i ringen din. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Forresten, på vitnemålet du får når du går ut av tiende. Er det bare karakterene fra det siste halvåret som står på det da? Altså dem fra det siste halvåret - Etter jul til sommeren.? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hahhaha, Quakecry, du skal fornorskes. Fra nå av er du "vibrasjonsgråt" for meg Vibreringsgråt høres bedre ut imo. Det er en mer riktig oversettelse, men synes vibrasjonsgråt høres bedre ut enn vibreringsgråt. Men men, vakkert ble det uansett. Ser for meg Eia forklare hva det betyr, med palatalisering. "Det er når man har hatt en runde med vibratoren, men ikke ble helt fornøyd. Da kommer det en liten vibrasjonsgråt". =D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hmm, for mange år siden til jeg husker slikt. Men vil tippe at siste år av fagen dukker opp. Hadde du f.eks et fag bare i 8ende og 9ende, vil det dukke opp, mens matte bare er fra 10ende. Men igjen, mange år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Forresten, på vitnemålet du får når du går ut av tiende. Er det bare karakterene fra det siste halvåret som står på det da? Altså dem fra det siste halvåret - Etter jul til sommeren.? Jepp, sånn var det for meg. Men, de ser på gamle karakterer, naturligvis. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Skal ikke klage på 9812nm heller. Ganske imponerende faktisk. Joa... 9812 nanometers = 0.0009812 centimeters Du veit du liker det. Om den hadde vært større ville den aldri passe i ringen din. Jeg bæsjer kilometer lange bæsjer, med hårstrådiameter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er en mer riktig oversettelse, men synes vibrasjonsgråt høres bedre ut enn vibreringsgråt. Men men, vakkert ble det uansett. Ser for meg Eia forklare hva det betyr, med palatalisering. "Det er når man har hatt en runde med vibratoren, men ikke ble helt fornøyd. Da kommer det en liten vibrasjonsgråt". =D "Ein vibreringsgråt kjem når ein har gått tom for batteri." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hahhaha, Quakecry, du skal fornorskes. Fra nå av er du "vibrasjonsgråt" for meg Vibreringsgråt høres bedre ut imo. Det er en mer riktig oversettelse, men synes vibrasjonsgråt høres bedre ut enn vibreringsgråt. Men men, vakkert ble det uansett. Ser for meg Eia forklare hva det betyr, med palatalisering. "Det er når man har hatt en runde med vibratoren, men ikke ble helt fornøyd. Da kommer det en liten vibrasjonsgråt". =D Hva med et indianer navn? Den Skjelvende Gråt klinger ganske greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg bæsjer kilometer lange bæsjer, med hårstrådiameter Wait.. What? Må ikke det ta uhorvelig lang tid? Eller kommer det ut i overlydsfart? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Fy faen jeg sitter så perfekt foran PC-en nå. Mamma skulle kaste en gammel stressless, men jeg beholdt den. Nå sitter jeg tilbakelent i stolen og puffen til å ha bena på passer fint under pulten. No more vondt i ryggen fra Allaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg