Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spist på Burger King, kjøpt nye sko og kjøpt ny renseløsning til piercing. Skal snart fortsette med julepyntingen som har strukket seg over flere dager, men først vurderer jeg om det blir vanilla coke eller cherry coke. Vurderer også å stikke ned på Prix og kjøpe red Bull siden alle snakker sånn om det. Har bare prøvd red Bull en gang for flere år siden og likte det ikke da, men kan jo være jeg endrer oppfattning nå.

Lenke til kommentar
Hahhaha, Quakecry, du skal fornorskes. Fra nå av er du "vibrasjonsgråt" for meg :wee:

Vibreringsgråt høres bedre ut imo. :)

Det er en mer riktig oversettelse, men synes vibrasjonsgråt høres bedre ut enn vibreringsgråt. Men men, vakkert ble det uansett. Ser for meg Eia forklare hva det betyr, med palatalisering. "Det er når man har hatt en runde med vibratoren, men ikke ble helt fornøyd. Da kommer det en liten vibrasjonsgråt". =D

Lenke til kommentar
Forresten, på vitnemålet du får når du går ut av tiende. Er det bare karakterene fra det siste halvåret som står på det da? Altså dem fra det siste halvåret - Etter jul til sommeren.?

Jepp, sånn var det for meg. Men, de ser på gamle karakterer, naturligvis.

Lenke til kommentar
Skal ikke klage på 9812nm heller. Ganske imponerende faktisk.

Joa...

9812 nanometers = 0.0009812 centimeters

Du veit du liker det. Om den hadde vært større ville den aldri passe i ringen din.

Jeg bæsjer kilometer lange bæsjer, med hårstrådiameter :wee:

Lenke til kommentar
Det er en mer riktig oversettelse, men synes vibrasjonsgråt høres bedre ut enn vibreringsgråt. Men men, vakkert ble det uansett. Ser for meg Eia forklare hva det betyr, med palatalisering. "Det er når man har hatt en runde med vibratoren, men ikke ble helt fornøyd. Da kommer det en liten vibrasjonsgråt". =D

"Ein vibreringsgråt kjem når ein har gått tom for batteri."

Lenke til kommentar
Hahhaha, Quakecry, du skal fornorskes. Fra nå av er du "vibrasjonsgråt" for meg :wee:

Vibreringsgråt høres bedre ut imo. :)

Hva med et indianer navn?

Den Skjelvende Gråt klinger ganske greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg bæsjer kilometer lange bæsjer, med hårstrådiameter :wee:

Wait.. What?

Må ikke det ta uhorvelig lang tid?

Eller kommer det ut i overlydsfart?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...