Demonfudge Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Overraska over at "dårlige mennesker" hører på god musikk? Hvem har sagt noe om dårlige mennesker? Nei, jeg trodde du var all for metal, men sånn er det vettu. Lærer noe nytt hver dag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jaja, grattis med da'n da Gapwick (Bedre nick.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg velger å fortsette med å leve i fornektelse om at Gapwick = Skarstad.Faktisk, har jeg større tro på at Lenne = Skarstad. Fail Indeed Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nei, jeg trodde du var all for metal, men sånn er det vettu. Lærer noe nytt hver dag. Veien fra hard rock/prog rock til metal er da veldig kort. Så kort at til og med Nyhus kan gå den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Nei, jeg trodde du var all for metal, men sånn er det vettu. Lærer noe nytt hver dag. Vel, ja og nei. Skal jeg velge en favorittsjanger blir det metall, men det endrer ikke faktumet at jeg digger band/folk som Jethro, Queen, Blue Öyster, Coe, Thorogood, Kansas, Meat Loaf, Steppenwolf, Neil Young, Waits og Supertramp. Å like noe nuller ikke ut sjansen for å like noe annet. edit: Så kort at til og med Nyhus kan gå den. Du har mista grepet. Skal du kverulere og provosere kom med noe skikkelig, jeg veit du kan bedre. Endret 7. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gi faen i og krangle ok? Er det noen som skal krangle her så er det meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gi faen i og krangle ok? Er det noen som skal krangle her så er det meg. Krangle? Ingen som krangler her Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du har mista grepet. Skal du kverulere og provosere kom med noe skikkelig, jeg veit du kan bedre. Jeg tror ikke jeg har noe annet å ta deg på enn musikksmaken din, dessverre. Kan du ikke si noe dumt? Gi faen i og krangle ok? Er det noen som skal krangle her så er det meg. Hei! Hyggelig å hilse på deg, Quakecry. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Er det noen som skal krangle her så er det meg. Pick a topic. Kan du ikke si noe dumt? Når andre på forumet klarer å grave seg ned og spre tull og usannheter burde da du klare det også. Eller er det under din standard? Endret 7. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 *måle e-penisen til Nyhus* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er det noen som skal krangle her så er det meg. Pick a topic. Mora hans. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) *måle e-penisen til Nyhus* Den er 11808cm lang. Endret 7. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Skal ikke klage på 9812cm heller. Ganske imponerende faktisk. edit: HEIHEIHEI, MISBRUKE MODERATORSKILLZ HER! Endret 7. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvorfor har Wheelman meningsløse tallrekker i signaturen sin? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Lurer jeg også på! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er min kampanje mot forumets talentløse signaturregler. Jeg vil at det skal være en fysisk høyde i antall piksler som begrenser det, ikke antall linjer. Det er et tekst-bilde, google Snow så kommer et bilde av en hytte opp. Det er en bit av det. Brb, dra hjem. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Og hvorfor har du forklaring på hvorfor nicket ditt uttales? har folk problemer med å skille mellom Quake og Cry? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvorfor har Wheelman meningsløse tallrekker i signaturen sin? De er ikke meningsløse, det er et bilde av noen fjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg