Kverulantus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er vel en hun om jeg ikke husker altfor feil. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er vel en hun om jeg ikke husker altfor feil. Nope, det er feil For denne brukeren har vært på forumet før under annet nick Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er vel en hun om jeg ikke husker altfor feil. Det er en han. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Yay, religionsprøve er gøy.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Er vel en hun om jeg ikke husker altfor feil. Det gjør du. Og han blir 20. Endret 7. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Yay, religionsprøve er gay.. Fixed Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er vel en hun om jeg ikke husker altfor feil. Det gjør du. Og han blir 20. Daså ^^ Synes å huske at denne brukeren var en hun, men da har jeg forvekslet noen ^^ Beklager så meget. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Og han blir 20. Haha, seriøst? Snakk om å være liten til å være 20. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er vel en hun om jeg ikke husker altfor feil. Det gjør du. Og han blir 20. Daså ^^ Synes å huske at denne brukeren var en hun, men da har jeg forvekslet noen ^^ Beklager så meget. I følge ryktene er Lord britishface den samme brukeren som Skarstad. LB har valgt å ikke kommentere disse ryktene annet enn at brukeren hevder å være hunkjønn. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Which means at jeg muligens hadde riktig allikevel? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Haha, seriøst? Snakk om å være liten til å være 20. Du, derimot, gjør opp for det du mangler av ungdommelighet med store mengder umodenhet. Endret 7. desember 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du, derimot, gjør opp for det du mangler av ungdommelighet med store mengder umodenhet. Noe som er langt bedre på alle mulige måter. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 next: Jethro Tull - Budapest Wtf, trodde ikke du hørte på Tull. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg velger å fortsette med å leve i fornektelse om at Gapwick = Skarstad. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Wtf, trodde ikke du hørte på Tull. Jeg har hele diskografien ståene i hylla, så jeg vil påstå jeg gjør det. edit: At jeg setter Krest of a Knave i top ti av tidenes beste album peker også i retningen Jethrofan ja. For ikke å gleme Aqualung. Endret 7. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jau, da er vi to, Nyhus. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg velger å fortsette med å leve i fornektelse om at Gapwick = Skarstad. Faktisk, har jeg større tro på at Lenne = Skarstad. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Overraska over at "dårlige mennesker" hører på god musikk? Faktisk, har jeg større tro på at Lenne = Skarstad. Phail. Endret 7. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg velger å fortsette med å leve i fornektelse om at Gapwick = Skarstad.Faktisk, har jeg større tro på at Lenne = Skarstad. Fail Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nei nå går jeg og driter før jeg gjør i buksa.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg