medlem-173043 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 endelig ferdig med tentamen i matematikk Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 er det noe som er maks antall poster i en topic? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 er det noe som er maks antall poster i en topic? Nei Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det må jo være en teoretisk maksimal mengde poster før tråden kræsjer? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Antagelig 4294967295 kilde Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 jeg gjentar forige mandags suksess bigone + ekstra ost + kebab/pizza dressing + urge Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Alexblabla: Nice, høres ut som en plan! ;D Her veit jeg ikke helt hva det blir, men i morgen blir det nok ribbe. Første gang man prøver å lage noe sånt selv Middagsforslag i dag? Lars? Enkel til middels vanskelighetsgrad. Fikk lyst til å prøve å lage noe nytt! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 jeg mister strømmen idag kl 15.00- minium 17 seinest 19 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Alexblabla: Nice, høres ut som en plan! ;D Her veit jeg ikke helt hva det blir, men i morgen blir det nok ribbe. Første gang man prøver å lage noe sånt selv Middagsforslag i dag? Lars? Enkel til middels vanskelighetsgrad. Fikk lyst til å prøve å lage noe nytt! lag en ost og skinke pai ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Middagsforslag i dag? Lars? Enkel til middels vanskelighetsgrad. Fikk lyst til å prøve å lage noe nytt!Tacokjøttkaker med ris. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Alexblabla: Nice, høres ut som en plan! ;D Her veit jeg ikke helt hva det blir, men i morgen blir det nok ribbe. Første gang man prøver å lage noe sånt selv Middagsforslag i dag? Lars? Enkel til middels vanskelighetsgrad. Fikk lyst til å prøve å lage noe nytt! lag en ost og skinke pai ! Hmm, pai har jeg aldri laget før. Skal skrive den bak øret. Kanskje pai med spinat, feta og kylling en gang utover i uka? =D Tacokjøttkaker med ris. Kjøttkaker har aldri vært min greie, dessverre. Fant noe morsomt på matprat: Tikka lasagne Linketilink Hvad tycks? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Lasagne kødder man bare ikke med. *edit* Det er som ketchup og potetball. Endret 7. desember 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Idag skal jeg ha chilipasta... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja på min 45 minutter lange skole vei begynte det selfølgelig og regne akuratt i det jeg skulle forlate åstedet og dra min vei hjemmover. Når jeg nesten er hjemme og allerede sitter foran peisen med ullteppe og kakao i tankene mine kliss klassete våt som jeg er etter 43 minuters sykkling i PØS regn, klarer jeg og prestere noe meget bra. Det hele skjedde så at jeg nærmet meg en fotball bane full av dritt dype "hull" fylt med vann, før et slikt hull trykte jeg inn forbremsen hard og gikk over styret, landet med skuldra hardt ned i asfalten og ned i vannhullet. Og var jeg ikke våt fra før så var jeg det nå. Så nå har jeg tørket blod og renset sår, plastret og smertestilt meg selv. Kose klærne er på og kakoen venter. Til aller sist må jeg takke jakka mi, verdens største boble jakke på verdens minste gutt for og vær på meg. Uten den ville skuldra mi vært ute av ledd. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 bublejacket of salvation +10 to not disslocating the shoulder +100 to sossism -100 to 2009 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Til aller sist må jeg takke jakka mi, verdens største boble jakke på verdens minste gutt for og vær på meg. Uten den ville skuldra mi vært ute av ledd. Er du en av de gutta jeg ser hver dag på bussen, spinkle folk med boblejakke som helt klart er ca. 4-5 størrelser for stor? *grøsse* Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Til aller sist må jeg takke jakka mi, verdens største boble jakke på verdens minste gutt for og vær på meg. Uten den ville skuldra mi vært ute av ledd. Er du en av de gutta jeg ser hver dag på bussen, spinkle folk med boblejakke som helt klart er ca. 4-5 størrelser for stor? *grøsse* Høhø, jeg er litt G unit kanskje. Men den er ikke sånn mega lang nede på knærne hvor buksene henger Og jeg tar ikke buss så må være ditt værste mareritt bare Når jeg tenker tilbake så er det en ungdomskole ved siden av der jeg stupte over sykkelen...vedder på at de hodlt på og brekke seg av latter Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hmmm. Lord Britishface har bursdag i dag! Gratulerer Lord Britishface Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Har han endelig nådd 14? np: Halford - The one you love to hate next: Jethro Tull - Budapest Awesomeness. Endret 7. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg