Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 What? Han ville ha blodhevn. Dette inneholder både blod og hevn. Haha, kjære vene.... Type du Lars... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes det var en briljant ide jeg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja, det jeg også siktet til. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Tror muligens jeg hadde vært litt i overkant opptatt til å holde filmkamera. Endret 7. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tror muligens jeg hadde vært litt i overkant opptatt til å holde filmkamera. I tillegg er jeg usikker på hvor smart det er å lage bevis mot meg selv. Haha, jeg hadde blitt bra skeptisk om noen hadde møtt opp på døra mi iført den hjelmen der. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Sitter og drikker cultcola og skal snart ned til byen. Hva med dere? Her regner det foresten. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Sitter og drikker cultcola og skal snart ned til byen. Hva med dere? Her regner det foresten. Tja, har hatt en økt fri + times pause, så stakk hjem. Bør vel dra tilbake innen 40 minutter. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Endelig ferdig på skolen, har til og med studiedag imorgen, så har fri! Lurer på HVA jeg kan gjør i og med at jeg ikke gamer noe særlig. Lenke til kommentar
Shashi Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Sitter og drikker cultcola og skal snart ned til byen. Hva med dere? Her regner det foresten. Kjedet meg gjennom samfunnsfag og norsk og nå skal jeg stikke hjem. :3 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Sitter og drikker cultcola og skal snart ned til byen. Hva med dere? Her regner det foresten. Kjedet meg gjennom samfunnsfag og norsk og nå skal jeg stikke hjem. :3 +1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Endelig ferdig på skolen, har til og med studiedag imorgen, så har fri! Lurer på HVA jeg kan gjør i og med at jeg ikke gamer noe særlig. Bruke studiedagen til det studiedagen skal brukes til. Altså lese. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er det noen som pleier å bruke studiedagen til det? Har forestengått over til cherrycoke nå. Stikker snart ut en tur. Ser ut til at det er ferdig med å regne. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg skal bruke studiedagen til det Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har stor fysikkprøve dagen etter, så blir en del lesing. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Både eg og dama stod opp på feil fot i dag, eg vart for sein på skulen, ungane er spysjuke, eg slit med røykeslutten, har ein stor kakebakst og ligg ein smule bakut i skulesamanheng no før jul. Spritfest, anyone? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 That's it. Til hælvete med avrusning. *kose seg med Red bull* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Meh, skal vaske bilen idag så må være edru nok til å kjøre til Statoil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Studiedager = Fridager. Gjør hva enn du gjør på en hvilken som helst søndag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Snakker om søndag. Jeg fikk pakke fra play idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg