Mikkel™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Aaaaaaah! Jeg har vondt i hofta og jeg hater trapper. koZ Skal få hofteprotese av meg til jul Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er du en gammel bestemor? Kjennes ikke verre ut noen ganger, men hadde jeg vært det så hadde nok lårhalsen gått Skal få hofteprotese av meg til jul Takk, pus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hva har skjedd? Dette har skjedd: V041209_22.34.rar Bilen som blir truffet er min. i zink nuhause har blitt frastjælt bilen. Nah, bare en idiot som bulka døra. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Satt du faktisk og filmet noen som kjørte inn i din egen bil? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Satt du faktisk og filmet noen som kjørte inn i din egen bil? Nei, det var noen kids utenfor her som gjorde det. Idioten hadde visst kjørt i en lyktestolpe rett ovenfor og de tenkte det kunne være morro å se om han klarte svingen, noe han ikke gjorde. Heldigvis så de at jeg romsterte her inne og sa ifra, ga meg nr på bilen, navnet på han som kjørte og denne videoen. Nå blir det hell to pay. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Så flinke kidsene er nå til dags ^^ Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Når kommer resultatene til konkuransene? Jeg vil se om jeg vant noe! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Så flinke kidsene er nå til dags ^^ kidsa håpa vel på å skape en viral video eller noe. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg skal gi deg viral jeg, Lars! EDIT: Uansett skaper man ikke viralvideoer med så crappy kamerakvalitet. Endret 7. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg syns det er fint at noen tilsynelatende har pissa i gangen uttafor her. Det lukter vondt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 EDIT: Uansett skaper man ikke viralvideoer med så crappy kamerakvalitet.Problemet er at kids tror de er mobilfilmingens svar på spielberg. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 mmm, Lesedag/fri =D. så i dag blire å gjøre litt matte og gjøre ferdig 2 historie og filosofi oppgaver, nå må jeg bare hente meg litt mer kaffe, slappe av litt, så kan jeg starte Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er ute etter blodhevn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er ute etter blodhevn. knull dama hans når hu har mensen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er ute etter blodhevn. Kan du filme det til vår nytelse? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er ute etter blodhevn. knull dama hans når hu har mensen. Kan du filme det til vår nytelse? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er ute etter blodhevn. knull dama hans når hu har mensen. ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er ute etter blodhevn. knull dama hans når hu har mensen. God ide. Kan du filme det til vår nytelse? Tror muligens jeg hadde vært litt i overkant opptatt til å holde filmkamera. I tillegg er jeg usikker på hvor smart det er å lage bevis mot meg selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ... What? Han ville ha blodhevn. Dette inneholder både blod og hevn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg