Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
andre en meg som er lei av folk som klager på pc'r som ikke fungerer, som er fordi de behandler dem som møkk ? :hrm:
Om klagingen irriterer deg så be dem slutte å klage. Om de skal ha deg til å fikse problemene de selv står for så begynn å ta deg en solid timebetaling. Det er faktisk ikke verre en det. :)

det er ikke det men hele tida på skolen (minimum en gang daglig) hører jeg noen klage på skole pc'n, de folka som klager mest er de som har behandlet de verst >_>

Lenke til kommentar
andre en meg som er lei av folk som klager på pc'r som ikke fungerer, som er fordi de behandler dem som møkk ? :hrm:
Om klagingen irriterer deg så be dem slutte å klage. Om de skal ha deg til å fikse problemene de selv står for så begynn å ta deg en solid timebetaling. Det er faktisk ikke verre en det. :)

det er ikke det men hele tida på skolen (minimum en gang daglig) hører jeg noen klage på skole pc'n, de folka som klager mest er de som har behandlet de verst >_>

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det touchpad på Edge?

Jepp, IMHO den beste løsningen når det kommer til alt-i-ett tastaturer, prøvde første generasjonen av de mediacentertastaturene Microsoft kom med, må ha vært verste møkka jeg har prøvd, joysticken var unøyaktig, og det brukte infrarød for å kommunisere med PCen. Noe som resulterte med at hvis feks. bikkja eller annet utyske gikk foran TVen idet du brukte tastaturet ble kontakten brutt.

Nok sagt, akkurat det tastaturet gikk i søpla.

Har også et annet tastatur med joystick, og det er lagt bedre, men det er gått ut av produksjon for noen år siden

Et slikt et: http://www.snapstream.com/images/Blog/btc9019/btc-3-l.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Touchpad er jo jævlig greit da. Om de lager tastaturet såpass kompakt at det ikke er som en førstegenerasjons G15. Godt å sitte i godstolen med "pc-en" på fanget

Jeg elsker Edge, det er så pent at en kan ha det stående fremme, det fungerer bra, og en slipper å styre med batterier. Standen som følger med er også lader. Genialt egentlig.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...