Eirik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg var på loftet idag og plukka fram Gameboy'en. Herregud som jeg koser meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Bartin: http://sjurvaage.com/unguardedwc.html Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Fritz-cam (ser ikke ut til at han er der for øyeblikket, men han kommer nok ) Der er en mann, og en særs skummel dukke. Ja, er klovnen hans. Han har klovn og juletre som han viser frem til folk som ser på. Tilbyr dem kaffe og pizza og slikt også. Han har holdt på med det i alle fall siden 2007 edit: Nå skrudde han av lyset og viser frem juletreet ^^ edit2: Og klovnen. Han ser litt skummel ut (fyren altså) Har han noe liv? Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ahh.. Ingen ting er som en god, gammeldag og tradisjonell RUNK! Litt patetisk i grunn. Jeg har vondt i underarmen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ColdIce, jeg aner ikke. Han er vel som alle andre arbeidsnarkomane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Faen har litt dårlig tid i dag.... Men rekker altid og skrive her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Faen, har ikke sovet i natt. Bare lest på nettserier. Helvetes webcomics Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Sjur: Kjempelurt. God morgen! Jeg har sovet lenge, og er oppe til et fornuftig tidspunkt. Har liksom ikke noe valg. Eksamen >_< Jaja. See you on the other side! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Lang historie kort: Jeg er trøtt som faen pga søvnmangel (dvs. ca 60 min søvn i natt), men skal ha eksamen om en time. Hvordan bli opplagt raskt og ikke sovne? Funker det med f.eks RedBull? Må for guds skld ikke få et energikikk som stopper brått (da går jeg sikkert rett i bakken), Endret 7. desember 2009 av runesole Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg sov normalt. Men merker det at jeg godt kan fortsette med å stå opp klokka 7 får så mye bedre tid da... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 morn og alt det der. snart skal jeg hjem Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 wat ? no kartoffel christmas ? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 å fy faen for en vill helg. *sluuuuuuke i seg Burn 0.5L* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du verden så morsomt det er å komme på jobb på mandag når halsen er sår som faen, telefonnettet har bestemt seg for å være emo, og på toppen av det hele hadde sjefen endret noen passord uten å si ifra om det.. Denne dagen kan bli morsom Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 wat ? no kartoffel christmas ? nei blir nok potetjul Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 God morgen folkens Trenger litt hjelp 3. Gjør rede for fordelingen mellom ulike innvandrergrupper i Norge fra 1970 og frem til nå, og i hvilken rekkefølge de kom til landet. Hva er det viktigste disse gruppene har bidratt til i det norske samfunnet? Takk for den som hjelper meg Vet at det viktigste de har bidratt med er jobb, men aner ikke rekkefølgen på når de forskjellige gruppene kom! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har du ingen pensumbøker/hefter det står i? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Luls, tok på meg verdens mest råtne genser. Hull i albuen, hull til tomlene osv.. hihi. Ikke helt min stil.. Også er den knall grønn, rimelig tykk hettegenser. Ellers? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nesh, gleder meg til fredag nesteuke . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg