WheelMan Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jo, det er det. Det bare begynte to timer senere enn vanlig på BBC HD. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er ikke noe Top Gear denne uka Er det vel, men scenen har ikke released noe ennå. Den begynte en halvtime før idag, så jeg innbiller meg at scenen faktisk har glemt å cappe episoden til tida... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Okei det, snakkes i morgen! Deeeet gjør vi. Ikke. Fredrik, redigering av postene mine er ikke lov. Og ikke legg til tekst i notatboka mi heller. *sjekke notatene* Endret 6. desember 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ah, great news. Nå kommer jeg hvertfall for seint på jobb i morra Lenke til kommentar
Marny Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Takk uansett da Får prøve der inne. Så skal jeg trekke tilbake det med at jeg trodde dere var glupe ^^ .. Dere får ha en fortsatt fin natt, med eller uten top-gear, jeg foretrekker med =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (...) Gaylord labHar du funnet noen av dem man kan styre? Husker jeg fant et par slike for noen år siden, det var jo litt artig. Jada, opptil flere. F.eks. disse tre: - Giraff-cam - Fritz-cam (ser ikke ut til at han er der for øyeblikket, men han kommer nok ) - School of Law Renovation and Addition Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Spotifyfolka har bomma litt med navngivninga på et In Flames album. spotify:album:2tnK9XiOfNvQsEjwgJgNia Spor 9:Suburban Men på den plata er egentlig Swim og Spor 10:Swim er egentlig Suburban Me Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fredrik: Det recordes vanligvis fra BBC HD. Og Top Gear begynte 23.30 norsk tid på BBC HD. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fritz-cam (ser ikke ut til at han er der for øyeblikket, men han kommer nok ) Der er en mann, og en særs skummel dukke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fredrik: Det recordes vanligvis fra BBC HD. Og Top Gear begynte 23.30 norsk tid på BBC HD. Har variert litt da, noen scenereleases har kommet først i SD, om jeg husker rett. EDIT: PDTV mener jeg. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 spillverket har ikke lagt ut nyeste kalender! Ikke gamer heller! THIS IS MADNESS! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Spillverket er generelt treige Jeg poker en pingvin mens jeg venter. http://www.stumbleupon.com/su/16L6HL/www.g...oke_penguin.swf Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Gamer sin har vert ute en god stund. http://www.gamer.no/article.php?articleId=34478 Endret 6. desember 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Fritz-cam (ser ikke ut til at han er der for øyeblikket, men han kommer nok ) Der er en mann, og en særs skummel dukke. Ja, er klovnen hans. Han har klovn og juletre som han viser frem til folk som ser på. Tilbyr dem kaffe og pizza og slikt også. Han har holdt på med det i alle fall siden 2007 edit: Nå skrudde han av lyset og viser frem juletreet ^^ edit2: Og klovnen. Han ser litt skummel ut (fyren altså) Endret 6. desember 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Haha! Utrolig stilig. Styrte litt på kameraet og der sto han. Er det forresten lyd på siden? Han sto der og pratet og lo mot kameraet. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Gamer sin har vert ute en god stund. http://www.gamer.no/article.php?articleId=34478 Merkelig, den er ikke på forsiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 for en tekst. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Å gud jeg er sulten. Glemte helt av at jeg måtte faste fra klokken 8 i dag så det ble bare frokost på meg i dag. Ekg og blodprøver og dritt i morgen. Gruer meg litt på svar på prøvene jeg får på tirsdag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Haha! Utrolig stilig. Styrte litt på kameraet og der sto han. Er det forresten lyd på siden? Han sto der og pratet og lo mot kameraet. Det var visst det i 2007 i alle fall, mulig det er det nå også, har ikke funnet det Lurer på om han jobber døgnet rundt eller noe Er vel lokalisert i Sveits eller noe, så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Stilig. Du har vel ingen flere slike overvåkningskameraer? Husker jeg søkte på en/et bestemt ord eller setning der man fikk opp haugevis med slike kameraer. En gang var jeg i en dagligvarebutikk. Endret 7. desember 2009 av Bartin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg