Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 musikk å bake pantera eier Du var ute etter aksept, sa du? Pantera er jo faktisk fet musikk da. TAKK ! skjønner fortsatt ikke hva han sikter til =/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 "Jeg hører på musikk og baker" ville vært den korrekte formuleringen og skrivingen.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 skal du eller er det bare noe du skriver for å prøve å være morsom ? Han er en liten attentionwhore når det gjelder rettskriving, er bare å ignorere det Skarstad er søt! Ikke mobb ham fordi han har tvangstanker! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 TAKK ! skjønner fortsatt ikke hva han sikter til =/ FØLG MED I NORSKEN PÅ SKOLEN FFS! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ja sorry da men her jeg bor kaller vi løssnus for bake !!!!! argh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 "Jeg hører på musikk og baker" ville vært den korrekte formuleringen og skrivingen.. WHO THE F*** CARES? Jizz Skarstad er søt! Ikke mobb ham fordi han har tvangstanker!Unnskyld =( Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ja sorry da men her jeg bor kaller vi løssnus for bake !!!!! argh Det vil likevel være feil. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det er fortsatt "og" og ikke "å" som er korrekt å bruke... NP: Black Debbath - Styrk norskfaget. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Becca, giev Black Debbath, er umulig og finne noe sted jo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg kan sikkert sende deg cd-en, men jeg har ikke rippet dem over på pc-en enda. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) ja sorry da men her jeg bor kaller vi løssnus for bake !!!!! argh Det vil likevel være feil. javel !! herregud, du har serriøse problemer hvis du ikke kjønner hva jeg mener og heller henger deg opp i hvordan jeg formulerer meg !!! det kan du uansett drite langt faen i !!! Endret 2. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Mission: Accomplished. Endret 2. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 javel !! herregud, du har serriøse problemer hvis du ikke kjønner hva jeg mener og heller henger deg opp i hvordan jeg formulerer meg !!! det kan du uansett drite langt faen i !!!Hvilket kjønn?Mission: Accomplished.Tsk, tsk. Det morsomme har jo nettopp begynt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) javel !! herregud, du har serriøse problemer hvis du ikke kjønner hva jeg mener og heller henger deg opp i hvordan jeg formulerer meg !!! det kan du uansett drite langt faen i !!!Som sagt tidligere til deg mann, ignorer det bare. Og til resten av dere: gi dere. Endret 2. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 edt er jo ikke så jævlig lett å ignorere det da !! har kort lunte ! og nå er jeg faen meg irritert Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Man kan lage utrolig mye av poteter. Potetløv, pomfri, kokte poteter, bakte poteter, stekte poteter (nei, ikke pomfri), også kommer jeg ikke på mer. Men det er utrolig mye. Noen som har noe å tilføye? *prøve å spore av* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det finnes en /ignore >.< Haha, har dere funnet dere et nytt hakkeoffer? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) edt er jo ikke så jævlig lett å ignorere det da !! har kort lunte ! og nå er jeg faen meg irritert Ikke bli det. Hvis du ignorerer det blir det ikke like morsomt. Og ikke si slikt til meg. Jeg prøvde på ingen måte å fornærme deg. Endret 2. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg