Robocoop Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hamburger spist. Bare 20 kroner for en cheeseburger er billig, men den var liten da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 now THIS is awesome Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg spiser ostesmørbrød og ser No Man's Land. En sykt bra film, for øvrig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvilken følelse er den sterkeste? Hat eller Kjærlighet? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvilken følelse er den sterkeste? Hat eller Kjærlighet? Kommer vel helt ann på... kan ikke si jeg har opplevd noen av delene enda! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kjærlighet. Den er så sterk at den kan ende opp som hat Har opplevd det noen ganger. Jeg spiser bønner, nammis Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kommer vel helt ann på... kan ikke si jeg har opplevd noen av delene enda! Stakkar deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva slags is, sjur? Hennig Olsen. Creme Jubileum. Melkesjokolade og Brownies. Den er så god! Akkurat som gode gamle Cookies 'n Cream fra Royal *savn* Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 *Nyter helgens siste Dr. Pepper* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva slags is, sjur? Hennig Olsen. Creme Jubileum. Melkesjokolade og Brownies. Den er så god! Akkurat som gode gamle Cookies 'n Cream fra Royal *savn* Den er nice. Og så er den på tilbud Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg vet, har kjøpt tre bokser denne uka =D 19 spenn for en boks is er NAIS! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kjærlighet. Den er så sterk at den kan ende opp som hat Har opplevd det noen ganger. Høh, da har noe blitt gjort feil ;D Jeg har btw universets tøffeste brødrister. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Yeah. Det blir det. Og jeg syns du kan legge ut bilde av den retro-risteren din! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 clvn: kan den fly? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Yeah. Det blir det.Og jeg syns du kan legge ut bilde av den retro-risteren din! Okai, skal jeg gjøre, må bare lade kameraet litt først =D i make myself believe that planet earth turns slowly edit: @Jan Ove: Jeg tror det, får se når jeg får strøm på den. Skal ta beskrivende bilder, så forstår du. Endret 6. desember 2009 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Woo! Any day now, I shall be released *kose seg med "Before the flood"* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da har jeg bestemt meg, jeg skal bli psykolog. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da har jeg bestemt meg, jeg skal bli psykolog. Sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg