Robocoop Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nei, nå skal jeg kjøre ned til den lokale hamburgerrestauranten og kjøpe meg en hamburger. Koster ikke mer enn 21 kroner for en "plain dobbelcheeseburger". Har bare pastasaus, smør, appelsinsyltetøy og grovbrød igjen og gidder ikke kjøpe dyrt pålegg på bensinstasjoner. Mmmm....burger..... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvorfor i all verden går linjen min så tregt? Har sjekket hastigheten på digi.no å den viser over 10 kbit/s. Enda går det døds lang tid å åpne en side Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 10 kbit/s, sier du? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nei, nå skal jeg kjøre ned til den lokale hamburgerrestauranten og kjøpe meg en hamburger. Koster ikke mer enn 21 kroner for en "plain dobbelcheeseburger". Har bare pastasaus, smør, appelsinsyltetøy og grovbrød igjen og gidder ikke kjøpe dyrt pålegg på bensinstasjoner. Mmmm....burger..... Mange dagligvarebutikker som ellers holder stengt har ofte åpent på noen søndager i desember. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dag har vist masse senter åpent. Vinterbro og Ski storsenter har åpent til 1900. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Én dagligvare på Steinkjer var åpen, den søndagsåpne Bunnprisen som alltid er åpen Ja ja, jeg fikk brød, stekesmør og is Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvorfor i all verden går linjen min så tregt? Har sjekket hastigheten på digi.no å den viser over 10 kbit/s.Enda går det døds lang tid å åpne en side Trenger ikke alltid å være internetten din, kan være mange folk på siden og dermed gjør det tregt? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva slags is, sjur? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 10 kbit/s, sier du? Ja, det er det han skrev. Selvfølgelig er det tomt for tyttebærsyltetøy her, men jeg får klare meg uten det. Venter bare på at potetene skal bli ferdig, så er ribbemiddagen klar. Iiihihihihihi. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) 10 kbit/s, sier du? 10522 kbit/s mente jeg Bommet litt å skrev K isdedenfor M Endret 6. desember 2009 av Big tony Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Natrich og Herr Brun: kan poste bilde så kan dere forestille dere hvor god den er Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 10 kbit......... he he Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvorfor i all verden går linjen min så tregt? Har sjekket hastigheten på digi.no å den viser over 10 kbit/s.Enda går det døds lang tid å åpne en side Skift DNS. F.eks http://www.opendns.com/ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Skulle være Mbit.. Det er stygt å mobbe Edit: Skrudde av messenger å da ble alt normalt. Merkelige greier Endret 6. desember 2009 av Big tony Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg er sulten! De siste 30 timene har jeg spist tre mariekjeks og ett ritz, og alt jeg har drukket har jeg spydd opp igjen. Spydde omtrent 20 ganger i natt, og besvimte 6-7 ganger. Fikk innimellom sovet maks en halvtime om gangen, og hele dagen etter at jeg slutta å spy har jeg bare vært kvalm og slapp. Venter på kompisene mine som skal komme med mat til meg nå da, men måtte bare syte litt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har du svinet deg til eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Noen her som har Fifa 09 til playstation 3 og vil spille online? Ikke 10? Har ikke tatt meg råd enda. Etter jul! Kjøpte det av en kompis for 300 spenn jeg. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Noen har fått for mye voksenbrus........ Eller så er du alvorlig syk og bør komme deg til legen Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har du svinet deg til eller? Nei, har ikke influensasymptomer sånn ellers. Bare vondt i hodet og halsen nå pga all spyinga. Feber har jeg ikke hatt. Er vel omgangssyke, for mye kaffi og baileys (noe jeg ikke kan forstå, ettersom jeg ikke rakk å drikke noe særlig, og at jeg aldri spyr så mye bare pga alkohol) eller noe jeg har spist som jeg ikke burde ha spist. Heller mest mot det siste, egentlig Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 god mat, ferdig med trening og billig bensin til under 11 kroner litern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg