Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei, nå skal jeg kjøre ned til den lokale hamburgerrestauranten og kjøpe meg en hamburger.

Koster ikke mer enn 21 kroner for en "plain dobbelcheeseburger". Har bare pastasaus, smør, appelsinsyltetøy og grovbrød igjen og gidder ikke kjøpe dyrt pålegg på bensinstasjoner.

Mmmm....burger..... :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, nå skal jeg kjøre ned til den lokale hamburgerrestauranten og kjøpe meg en hamburger.

Koster ikke mer enn 21 kroner for en "plain dobbelcheeseburger". Har bare pastasaus, smør, appelsinsyltetøy og grovbrød igjen og gidder ikke kjøpe dyrt pålegg på bensinstasjoner.

Mmmm....burger..... :yes:

Mange dagligvarebutikker som ellers holder stengt har ofte åpent på noen søndager i desember.

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden går linjen min så tregt? Har sjekket hastigheten på digi.no å den viser over 10 kbit/s.

Enda går det døds lang tid å åpne en side :wallbash:

Trenger ikke alltid å være internetten din, kan være mange folk på siden og dermed gjør det tregt?

Lenke til kommentar

Jeg er sulten!

De siste 30 timene har jeg spist tre mariekjeks og ett ritz, og alt jeg har drukket har jeg spydd opp igjen.

Spydde omtrent 20 ganger i natt, og besvimte 6-7 ganger. Fikk innimellom sovet maks en halvtime om gangen, og hele dagen etter at jeg slutta å spy har jeg bare vært kvalm og slapp.

Venter på kompisene mine som skal komme med mat til meg nå da, men måtte bare syte litt :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Noen her som har Fifa 09 til playstation 3 og vil spille online? :p

Ikke 10? :(

Har ikke tatt meg råd enda. Etter jul!

Kjøpte det av en kompis for 300 spenn jeg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Har du svinet deg til eller?

Nei, har ikke influensasymptomer sånn ellers. Bare vondt i hodet og halsen nå pga all spyinga. Feber har jeg ikke hatt.

Er vel omgangssyke, for mye kaffi og baileys (noe jeg ikke kan forstå, ettersom jeg ikke rakk å drikke noe særlig, og at jeg aldri spyr så mye bare pga alkohol) eller noe jeg har spist som jeg ikke burde ha spist. Heller mest mot det siste, egentlig

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...