Mr Carter Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kom just hjem fra juebord.Vi var 450 stykker, inkludert bedre halvdeler, og julebordet var overraskende bra. Hadde trodd det ville bli alt for fomellt og kjipt, men det overrasket. Hjalp jo forsåvidt med to venner som var edru og gav meg deres bonger Bra du var der og hjelpet dem da Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hehe, ja. Tørr ikke tenke på hva som hadde skjedd om jeg ikke tok bongene fra de Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hehe, ja.Tørr ikke tenke på hva som hadde skjedd om jeg ikke tok bongene fra de De hadde hatt det drit fett, tenker jeg. Men du gjorde vel det rette, vil ikke ha noe tjall på julebordet Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hmm. Brannvarslingsannlegget piper og klager over at noe er feil. Piping midt på natten er irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Skal ønske meg en King Size seng hos pappa i julegave. 180 x 200 x 40 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Store senger er flott, så lenge det ikke går på bekostning av kvaliteten. Pocketfjærer, latexovermadrass osv er herlig. Man får så utrolig mye igjen for en virkelig god seng/madrass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg ligger jo på stein i forhold til pappa sin seng... Så da kan ha jo også skaffe en til meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Store senger er flott, så lenge det ikke går på bekostning av kvaliteten. Pocketfjærer, latexovermadrass osv er herlig. Man får så utrolig mye igjen for en virkelig god seng/madrass. En god madrass kan gjøre utrolig mye for nattesøvnen, fikk ny god madrass i bursdagsgave i år. Har sovet alt for godt siden det. In other news: Hah, jeg vant hele ti kroner på flax sin julekalender nå.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hehe, ja.Tørr ikke tenke på hva som hadde skjedd om jeg ikke tok bongene fra de De hadde hatt det drit fett, tenker jeg. Men du gjorde vel det rette, vil ikke ha noe tjall på julebordet Jeg tror nok det er snakk om drikkebonger, altså en papirlapp som sier at den kan byttes inn mot en enhet drikke. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Morn folkens. Slapper litt av på jobb. Helgevakter er bare herlig. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 *Skjønner ikke hvorfor det skal være så jæbla dyrt å ta bussen til Oslo* Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 God morgen peeps Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Haha kompisen min er nå på audition til norske talenter her i bergen. Jeg håper han kommer videre og vinner. Shit hadde vært så penger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 "Shit hadde vært så penger."Litt av et uttrykk gitt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 det e nå berre no poppel It`s so much pjatt with you. it's hard to be a nissemannj. Yes, but that is it dæven døtte meg not no to do with. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Forumtreff Nesodden, naaaaow! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg lurer på hva som skjedde med armen min i natt. Den er helt fucked. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg lurer på hva som skjedde med armen min i natt. Den er helt fucked. sånn går det når du driver med presisjonsrunking i fylla Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 sånn går det når du driver med presisjonsrunking i fylla At fylla har skylda er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg