Skarstard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 musikk å bake pantera eier Du var ute etter aksept, sa du? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg skal ha meg en baby-panda Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 musikk å bake pantera eier Du var ute etter aksept, sa du? ikke nødvendigvis . og poenget ditt var ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du var ute etter aksept, sa du?Noe galt med pantera nå? *skule på* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg vil ha en vaskebjørn. Og en b-real da. Men de er så sjeldene. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Noe galt med pantera nå? *skule på* Vel, det var ikke det jeg reagerte på, i hvert fall. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Noe galt med pantera nå? *skule på* Vel, det var ikke det jeg reagerte på, i hvert fall. hva reagerte du på da ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg vil ha en vaskebjørn.Og en b-real da. Men de er så sjeldene. Unnskyld, er ikke meninga at det skal bare være en av meg =( *gi en vaskebjørn til* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 hva reagerte du på da ? Innlegget ditt hadde bare fem ord, så det bør ikke være så veldig vanskelig å rote seg frem til svaret. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 4 ord en bokstav og en smiley Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Innlegget ditt hadde bare fem ord, så det bør ikke være så veldig vanskelig å rote seg frem til svaret.Spørs helt på fornuft og kunnskap, det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) 4 ord en bokstav og en smiley Så "å" er ikke et ord bare fordi det også er en bokstav? Jeg skal varsle språkrådet med det samme. Endret 2. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 skal du eller er det bare noe du skriver for å prøve å være morsom ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det er noe han skriver FOR å være morsom. "Å" var forresten feilen din. Og/Å-regelen er faktisk ganske grei å kunne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 skal du eller er det bare noe du skriver for å prøve å være morsom ? Han er en liten attentionwhore når det gjelder rettskriving, er bare å ignorere det Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 shit, trodde det var en jente jeg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 musikk å bake pantera eier Du var ute etter aksept, sa du? Pantera er jo faktisk fet musikk da. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Virker som den eksterne disken min tar snart kvelden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det var jo for faen ikke PANTERA han reagerte på! "musikk å bake"? Jeg pleier ikke å BAKE musikk, pleier dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg