Applebee Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Bor rett utenfor Narvik. Begynner å komme en del snø her nå Bare å bestille nye ski nå.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Tok denne for en uke siden. Er enda mer nå, og snør fortsatt o: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Glad vi bare har noen centimeter Hadde vært gladere om vi ikke hadde noen. Sneen kunne kommet 23. desember og vært borte den 30. Da hadde jeg vært fornøyd Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hei smurf og hjulmann Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er ingen sne her å det er jeg glad for. Tror ikke grader stokken har vært under 0 grader enda. Var visst bare 2 dager med sne her i fjor så håpe det blir det samme i år å. Men en negativ ting er at det har regnet omtrent daglig i 1 mnd Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Sov elendig som vanlig, og nå er det to timer til eksamen. :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har ingenting å grue meg til og har sovet 3 timer. Våknet nå etter en jævlig drøm hvor jeg drev og slengte meg fra platå til platå, og så hadde jeg ikke krefter mer og datt ned i bakken og orka ikke reise meg eller noe. Så kom det en freaky katt og en luguber kis og så tvang jeg meg selv våken. Helt uttørka i munnen og vondt i armene. Weird. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Morn. Hva skjer ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Morn folkens. Hakke skjedd stort siden jeg la meg ser jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nei Men jeg skal på shopping i dag, må fikse penger Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Fem dager ute i desember sliter jeg litt Endret 5. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Glad jeg aldri går med på sånne. Hadde ikke fått sove Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Åhhhhhhhh. Vocabulary-delen på eksamen var altfor lett. Helvete. Har egnet de siste ukene til å lære meg ord som insipid, gusto, innocuous, ennui, pretension, roundelay, ruckus o.s.v. og så dukker det ikke opp noen sånne ord på eksamen. *skuffet* Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Akk, jævla nedtur når man monterer pc, alt funker. Poff! Bluescreen Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Wii, fikk beskjed om at jeg ikke skulle på jobb en time før jeg egentlig begynte. Herlig, og jeg som har fri i morgen også. Gleder meg skikkelig til i kveld. Fikk tips om Newcastle Brown Ale i går, men er det polvare eller selges det i dagligvarehandelen? God morgen, forresten! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 God morgen, Herr Brun. Hvordan var natten din? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Helt super! Enn din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg