L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nja, har egetlig ingen planer om og røyke hasj der nede. Så spis det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Alaska? Haha:p Er jo satankaldt der. Iallefall ikke plassen for meg! Oh... De har Palin da Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ser det ut som jeg vil ha samme temperatur der som her i kalde jævlige bodø? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Alaska? Haha:p Er jo satankaldt der. Iallefall ikke plassen for meg! Oh... De har Palin da Du hadde likt deg å varme deg mellom lårene hennes? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Liberalisme jeg ser på tre brødre som ikke er brødre Har prøvd å se det programmet jeg å men likte ikke det noe særlig. Får ikke sett på nrk nett tv:( Firefox låser seg hver gang jeg prøver Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ser det ut som jeg vil ha samme temperatur der som her i kalde jævlige bodø? Ja Som de sa en gang på Honningsvågrevyen: "Bodø e et jævla vindhåll! Det e så ille at dem har dækka halve byen i glass" Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg som hadde gledet meg til Dexter sesong 2, men så hadde det skjedd noe feil under nedlastninga, kjipt Ferdig med hele The Sopranos foresten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ser det ut som jeg vil ha samme temperatur der som her i kalde jævlige bodø? Ja Som de sa en gang på Honningsvågrevyen: "Bodø e et jævla vindhåll! Det e så ille at dem har dækka halve byen i glass" Så sant så sant Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Liberalisme jeg ser på tre brødre som ikke er brødre Har prøvd å se det programmet jeg å men likte ikke det noe særlig. Får ikke sett på nrk nett tv:( Firefox låser seg hver gang jeg prøver hmm rart. ser på det der via firefox akkurat nå jeg da faktisk "SKRU AV DET JÆÆÆVLA KAMERA!" haha :!: Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg som hadde gledet meg til Dexter sesong 2, men så hadde det skjedd noe feil under nedlastninga, kjipt Nei huff! Så synd! /ironi Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Aiai, Vidzone på ps3 kan bli knall vors-underholdning Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg som hadde gledet meg til Dexter sesong 2, men så hadde det skjedd noe feil under nedlastninga, kjipt Ferdig med hele The Sopranos foresten. Det er PC-en din sin måte å si "Se Firefly istedenfor." Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Min musematte er miljøvennlig tenk Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Datamus. Nærmeste jeg vil komme en "mus"! Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Å heeeeerregud.. var nettopp å så "2012" (filmen om verdens undergang som går på kino nå). Den var dårlig altså.. Også i tillegg var det en liten sal med mange mennesker som førte til at det ble EKSTREMT varmt..! Endret 4. desember 2009 av Rick James's bitch Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 kinoen i lørenskog er rimelig bra når det gjelder det med lufting og temperatur når den er stappa fult. det er derimot ikke kinoen borti her i Viborg. dustete kino. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Endelig, jeg tror jeg fikk serveren opp å gå nå. Da gjenstår det bare å få routet ut mot nettet, og så børste støv av det lille jeg kan av HTML så jeg får en forside der. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Alaska? Haha:p Er jo satankaldt der. Alaska er ikke lenger nord enn her. Det hjelper ikke når de mangler gulfstrømmen. Det er et MYE kjipere klima der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kjeften! Hva er det du kommer med gode argument for?! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Aiai, Vidzone på ps3 kan bli knall vors-underholdning Funker det i norge da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg