MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Takk. Endelig noen som så det Og det finnes flere der de kommer fra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Gutter som klipper håret kort er en dårlig ting. Tyst på deg. Jeg holdt jo på å bli blind. Jeg liker langhårede gutter, goddamnit. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg liker langhårede gutter, goddamnit. Synd jeg klipper meg snart =/ Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 hva menes med langt hår ? til skulderne omtrendt `? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg liker langhårede gutter, goddamnit. Synd jeg klipper meg snart =/ Du gjør det rette! =3. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nei nei...skal det være langt hår skal det være minst ned på ryggen eller ingenting. Sånn halvlangt ser mongo ut. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nei nei...skal det være langt hår skal det være minst ned på ryggen eller ingenting. Sånn halvlangt ser mongo ut. Så er det det å bare trylle frem langt hår over natten da Tenkte på å spare til så langt hår selv, men orker bare ikke å vente =/ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvor finner jeg dette vinduet i FireFox? Jeg har innstalert moden Tamper Data og har restartet FireFox. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nei nei...skal det være langt hår skal det være minst ned på ryggen eller ingenting. Sånn halvlangt ser mongo ut. Minimum under skuldrene. Ikke ned til, under. Helst lengre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvor langt er ditt da, Bytex? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvor langt er ditt da, Bytex? Så langt at han tror han har fått hår på tissen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 IDA Meg =D? *knaske potetgull* Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nei nei...skal det være langt hår skal det være minst ned på ryggen eller ingenting. Sånn halvlangt ser mongo ut. Minimum under skuldrene. Ikke ned til, under. Helst lengre. Jeg hadde til under skuldrene. Håret mitt var bare flokete og virket ustelt selv om jeg brukte balsam og børste. Jeg er ikke helt fornøyd med den nye sveisen heller. Det ble nesten litt 70-talls bollesveis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Så utrolig WIN! Jeg sitter her med "Jesus Christ Superstar" og øl... Det kan jo ikke slå feil! Endret 2. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nettopp derfor skal det være kjempelangt eller kort. Sånt tjafs som henger ned på skuldrene ser bare skittent ut. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 så hvis man ikke har til under skuldrene men et godt stykke over ørene burde man klippe seg ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da får man aldri langt nok hår Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 OMG! Er det EN musikal jeg vil være med på så er det denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg