MrLeftfield Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva med Corona eller Newcastle Brown Ale? Det er "noe annet" enn vanlig øl Flott, nå begynner fyllenervene å krabbe innpå meg. Guinness, ingen over, ingen ved siden av. Simply the best. Because you're worth it Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 True, vanskelig å oppdrive godt Guinness i Norge riktignok De hadde Guinness på fat på Storåsfestivalen for et par år siden. Var episk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har du et sted vi kan prøve å brygge eget øl?Kunne ha vært artig å prøvd. Fattern har brygget juleøl i mange mange år, dog jeg tror ikke han har laget det i år dessverre =( Jeg har ikke, men bestefaren min har utstyr til det. Vet ikke om han har sluttet med det, men husker han brygget øl før, skal visstnok ha vært veldig godt. Tror jeg må ta meg en tur til vestlandet der han bor til sommeren, så jeg finner ut om han enda brygger. Der de bor er det alt for pent om våren/sommeren. Steinkast til vannet, og rolige dager henslengt i hagen. Hardanger er for pent om sommeren Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Raskt spørsmål. Skal kjøpe noen bøker fra Amazon.com, og om kjent er bøker avgiftsfrie. Tar posten fortollingsgebyr uansett? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ikke det jeg har merka meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men så igjen ... Jeg merker bare at pengene forsvinner og at jeg får bøker. Hva de forsvinner til, tenker jeg ikke over Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Big one classic i ovnen<3 Også elias potetgull, stratos sjokolade og brus! Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Big one classic i ovnen<3 Også elias potetgull, stratos sjokolade og brus! Gratulerer. Høres veldig sunt ut. Selv har jeg klementiner, en daff pepsi max, litt smågodt og hjemmelagde boller. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Raskt spørsmål. Skal kjøpe noen bøker fra Amazon.com, og om kjent er bøker avgiftsfrie. Tar posten fortollingsgebyr uansett? http://toll.no/templates_TAD/Subject.aspx?...;epslanguage=NO Så tar det 2 sec å benytte seg av google: http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...;epslanguage=NO Hvilke varer er helt avgiftsfrie (fri for både toll og avgifter)?Alle varer som importeres til Norge er i utgangspunktet avgiftspliktige. Unntakene er: Sendinger fra utlandet med verdi (eksklusiv frakt- og forsikringskostnader) inntil 200 kroner med unntak av alkoholholdige drikkevarer og tobakkvarer. Bøker - uansett verdi - som importeres av privatpersoner til eget bruk. For informasjon om hva som regnes som bøker, se forskrift om avgiftsfritaket for bøker. Se den tingen til høyre...er kjekk den. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg spiser endelig frokost ^^For en gangs skyld klarte jeg å kjøpe det jeg skulle ha uten noe ekstra. For første gang tror jeg =p Jeg kjøpte ost, skinke, smør, 3 liter brus, en lypsyl og to croissanter for 200 spenn. Og det på REMA. Skremmende dyrt :| Komme å smøre inn hendene mine? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Komme å smøre inn hendene mine? Fail. Lypsyl er for lepper sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Du har misforstått. Lypsyl er ikke til hendene Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men fortsatt digg å smøre hendene inn med lypsyl og så knekke de Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men fortsatt digg å smøre hendene inn med lypsyl og så knekke de Det har man hudkrem for vettu Fyfy å knekke... *peke mot skammekroken* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Lyspyl gir så sykt mye bedre effekt, så hva blir det til Sjur? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Få deg et liv jonas:P Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ntå, koselig. Okai, har kjent ei jente i ett år. Og jeg ser på henne som en veldig god venn, hun ser også på meg som en god venn også.. Sier hun. Men så er det det at vi aldri har møttes utenom skoletid Hun skylder på skolearbeid og fotballen, men hva faen? Ett år? Vi prater mye sammen på msn og sms og på skolen, men har sett henne et par ganger utenom skolen? For meg blir det rart å ha et slikt venneforhold, særlig når jenta bare bor 5 min unna deg. Hva synes dere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva synes dere?Jeg synes julebrus er godt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg synes det er godt å suge på venstrebeinnet til frosne ender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg