Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Har du et sted vi kan prøve å brygge eget øl?

Kunne ha vært artig å prøvd. Fattern har brygget juleøl i mange mange år, dog jeg tror ikke han har laget det i år dessverre =(

Jeg har ikke, men bestefaren min har utstyr til det.

Vet ikke om han har sluttet med det, men husker han brygget øl før, skal visstnok ha vært veldig godt.

Tror jeg må ta meg en tur til vestlandet der han bor til sommeren, så jeg finner ut om han enda brygger.

Der de bor er det alt for pent om våren/sommeren. Steinkast til vannet, og rolige dager henslengt i hagen.

:wee:

Hardanger er for pent om sommeren

Lenke til kommentar
Raskt spørsmål. Skal kjøpe noen bøker fra Amazon.com, og om kjent er bøker avgiftsfrie. Tar posten fortollingsgebyr uansett?

http://toll.no/templates_TAD/Subject.aspx?...;epslanguage=NO

Så tar det 2 sec å benytte seg av google:

http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...;epslanguage=NO

Hvilke varer er helt avgiftsfrie (fri for både toll og avgifter)?

Alle varer som importeres til Norge er i utgangspunktet avgiftspliktige. Unntakene er:

Sendinger fra utlandet med verdi (eksklusiv frakt- og forsikringskostnader) inntil 200 kroner med unntak av alkoholholdige drikkevarer og tobakkvarer.

Bøker - uansett verdi - som importeres av privatpersoner til eget bruk. For informasjon om hva som regnes som bøker, se forskrift om avgiftsfritaket for bøker.

Se den tingen til høyre...er kjekk den.

Lenke til kommentar
Jeg spiser endelig frokost ^^

For en gangs skyld klarte jeg å kjøpe det jeg skulle ha uten noe ekstra. For første gang tror jeg =p

Jeg kjøpte ost, skinke, smør, 3 liter brus, en lypsyl og to croissanter for 200 spenn. Og det på REMA. Skremmende dyrt :|

Komme å smøre inn hendene mine? :innocent:

Lenke til kommentar

Ntå, koselig.

Okai, har kjent ei jente i ett år. Og jeg ser på henne som en veldig god venn, hun ser også på meg som en god venn også.. Sier hun. Men så er det det at vi aldri har møttes utenom skoletid :dontgetit: Hun skylder på skolearbeid og fotballen, men hva faen? Ett år? Vi prater mye sammen på msn og sms og på skolen, men har sett henne et par ganger utenom skolen? For meg blir det rart å ha et slikt venneforhold, særlig når jenta bare bor 5 min unna deg. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...